Gjest Sekretøsa Skrevet 21. mai 2008 #1 Skrevet 21. mai 2008 og jeg skal levere snuppa til pappaen sin. Det er et mareritt hver gang, for innen jeg har kjørt halvveis, så er jeg kald, svett, har vondt i magen, det bare knyter seg alt sammen. Jeg blir stressa, småkjefter på jentungen for ingenting når ho maser i bilen. Vær så snill, gi meg noe råd om hvordan jeg skal bli kvitt det her??? Det er et helvette hver gang, jenta vil ikke til pappaen, fordi hun merker den spente stemmningen. Jeg har mye jeg skulle sagt til han ang legebesøket jeg hadde med snuppa i går, og medisinering, men jeg kan ikke si det til han face to face, for han lukker døra i ansiktet mitt. Jeg stresser minsten for å rekke og hente snuppa i bhg kl 15, for hun SKAL være hos han 16.00, sharp! Jeg stresser hjem, for å skynde meg og sende han en mail ang medisineringa, før hun skal legge seg. Det er et kaos uten like, hvordan skal jeg bli kvitt den angsten jeg har hver bidige gang jeg skal levere henne????
Gjest irismor Skrevet 21. mai 2008 #2 Skrevet 21. mai 2008 Måtte vært bedre for alle om han hentet henne selv i barnehagen. Men det er sikkert en grunn til at det ikke er slik. Stress ned og svelg 2 luftvalium. Smil og vær blid til jenta di, de merker med en gang når noe er i gjære. Lett å si men veldig vanskelig å gjennomføre.
Mockanin Skrevet 21. mai 2008 #3 Skrevet 21. mai 2008 Ikke noen heldig situasjon dette her. Men som hun over her foreslår så virker det som om det er bedre at han henter henne i bhg.. Du kan jo skrive ned medisineringen på en lapp og legge med medisinene. Forsøk så godt du kan og holde humøret oppe, for jentas skyld. Og også får din egen skyld.
Gjest Sekretøsa Skrevet 21. mai 2008 #4 Skrevet 21. mai 2008 Japp, medisineringa ble skrevet ned sistgang, og gitt til dama hans. Han var heldigvis ikke hjemme! (uten at jeg da skjønner hvorfor hun MÅ være der kl 16, men det er en annen sak) Han hadde ikke gitt henne den riktig! Jeg blir matt... nå er det andre opplysninger som han må ha, men jeg får sende en mail i kveld.. Jeg smiler, både til jenta og til han, men det vrenger seg altså, helt håpløst! Grunnen til at jeg leverer, er at dommeren og psykologen mente det var en god ide, og at vi jo måtte dele på kjøringa. X'n lovte at "jada, det var ikke noe problem og være hyggelig, og "slå av en prat så lenge det gjaldt datteren vår"... Vel, sist jeg prøvde og si noe, sa han bare "ja ja ja ja ja", mens han sakte lukka døra, før han smalt den igjen og låste, FØR jeg i det hele tatt hadde begynt på 2.setning.
cherry coke Skrevet 21. mai 2008 #5 Skrevet 21. mai 2008 Er han umulig å kommunisere med? Synes han bør bli forklart at et godt samarbeid dere to i mellom vil gagne barnet. Har du god kontakt med dama hans? Kanskje hun kunne ha banket litt vett i han?
Mockanin Skrevet 21. mai 2008 #6 Skrevet 21. mai 2008 En umoden liten fjert av en x du har, folkeskikk hvor har den blitt a henne da? Gi han ett realt ballespark og nyt at han ligger krøllete på bakken og vrir seg i smerter... i fantasien din vel og merke.
Gjest Sekretøsa Skrevet 21. mai 2008 #7 Skrevet 21. mai 2008 Klin umulig! Uansett hva jeg sier, går det bare ut igjen på andre sida. Problemet er jo at i retten sier han at "det er ikke jeg som ikke samarbeider, det er hun som er sur og gretten hver gang", men fakta er at JEG står der, smiler og sier "hei, her er sekken. Håper dere får en finfin helg", smiler, sier hadet, og går. Han på sin side hilser ikke, ser ikke på meg, lukker ikke opp døra mer enn sånn at jentungen kommer seg inn, før han smeller den igjen. Etter "råd" fra advokaten, så får jeg ikke ta kontakt med fmv.kontoret før over sommeren, fordi dette fortsatt er litt sårt.. Gudhjelpe, det er 2 år siden jeg flytta ut.. Jeg har ikke god kontakt med dama, nei. Men hun er kjempetrivelig, og ordentlig hyggelig og snakke med! Hun kommer ut og hilser, spør hvordan vi har hatt det, spurte om turen vi var på, om vi hadde det fint, osv osv... Jeg vil ikke legge noe press på henne, selv om jeg gjerne ville sagt til henne hvordan jeg føler at dette er... Huff..
Gjest Sekretøsa Skrevet 21. mai 2008 #8 Skrevet 21. mai 2008 Mohaha... fantasi?? Nei, her er det pur action!
Gjest Sekretøsa Skrevet 21. mai 2008 #10 Skrevet 21. mai 2008 Som nevnt over her, jeg har fått råd av advokaten om å vente til over sommeren, for å unngå en ny rettsak... Så jeg får bare vente, da... Det er tydeligvis bare jeg som ser at dette sliter på jentungen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå