Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg fikk barn nr 3 for 1,5 år siden og mente at jeg var fornøyd. Nå er mange av de rundt meg gravide og jg merker suget. Nå vurderer jeg seriøst nummer 4.

Jeg er mye alene med barna og det fungerer helt fint. Føler jeg følger de godt opp og er også fotballtrener for den sldste. Jobber 80% som lærer. Mannen min driver en bedrift som krever mye jobb. Så egentlig burde vi ha nok. Men jeg føler ikke at vi er fulltallige ennå og mener vi har plass til en til. Har alltid sett for meg å være fostermor en gang, men mannen nekter. Kanskje vi bare får lage en til? Har ikke diskutert dette med han ennå, men får han nok med tror jeg.

Var det stor overgang fra tre til fire? Ser for meg at det går greit. De to eldste barna er tette og jeg skulle ønske at minsten også hadde en.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Venter nummer 4 i september:-) Vet ikke om overgangen blir så stor enda..

Følte som deg at det "manglet" noe. De to eldste er eldre, så ville at minsten skulle vokse opp med en på sin egen alder.

Gleder oss iallfall veldig . Tror det kommer til å gå helt fin jeg:-)

Skrevet

Overgangen fra en til to var merkbar, fra to til tre gikk det greit og fra tre til fire merket vi absolutt ingen forskjell.

De tre eldste kom i løpet av tre år mens det er seks år mellom nr tre og fire; en liten attpåskatt altså!

Vi trodde ei stund at vi var ferdige etter nr tre, men etterhvert seg følelsen at vi" ennå ikke var alle vi skulle være" innover oss og hurra for det!!

Skrevet

Fra tre til fire var lite/ingen forskjell:0)

Kun som en hyggelig bonus!!

Vår situasjon er ikke så ulik deres; jeg er noe alene med ungene, men det går så fint så! Er herlig med en stor ungeflokk.

Vår nr.3 var 2,5 år da minstemann kom.

Skrevet

Litt kjapp her, de tre eldste kom i løpet av fem år ikke tre!

Skrevet

Har 4 barn enn så lenge.

2 store og 2 små.

Den største forandringen fra 3-4 var innkjøp av stor bil med plass til alle. Ellers var det bare en bonus. Den største overgangen var fra 0-1.

Nr 4 kom da nr 3 var 11 mnd. Nå er nr 4 blitt 3,5 år og vi venter nr 5 i disse dager.

Jeg er også veldig mye aleine med barna, men jeg føler at tiden fortsatt strekker til og at det meste går på skinner. Selv om jeg nå er inne i en periode som jeg er møkk lei ;o)

Gjest Nordavind fra sør
Skrevet

Så morro og godt å lese at det går så bra med nummer 4. Her sitter jeg og lurer så det knaker på det å få nummer 3. Om det blir for mange...Ble litt positvit oppmuntret jeg vaffal.

Skrevet

Jeg er i en søskenflokk på 4, mamma sa at un merket ikke forskjell fra 3-4 barn, men jeg er elsdt,var 13 år da nr4 kom til verden så hun hadde jo ikke små barn. jeg 13,bror11, bror7. så det er 7 år melom nr 3 og 4. men mamma har alltid sagt, hadde ikke nr4 vært så travel så hadde hun hatt 5:)

har selv 1 barn nå, vil ha 3 eller 4, men sambo kun 2;( jeg synes det er kjempe kjekt å ha en stor familie:)

Skrevet

Jeg har også 4 . Og det er kjempe kjekt. De to elste er 13 og 11 år og de minste er 3 1/2 og 1 år.

Jeg har fått de i 2 puljer (og ja, de har samme far he he...)Hadde egentlig at jeg ville ha 3 ,men når det ble så stor aldersforskjell på nr 2 og 3 så fant vi ut at vi ville prøve på nr 4 . Det som er mest travelt er jo og følge med på alle aktivitetene til de elste barna.Men det går bra...

Det er fantastisk og ha en stor familie, kunne egentilg tenkt meg å hatt en liten til jeg da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...