Gjest Skrevet 21. mai 2008 #1 Skrevet 21. mai 2008 Hadde ikke trodd jeg skulle være tilbake her så snart, men arig likevel :-) Er 10+0 så det blir ikke lange visitten før jeg skal over på 2. tri. Lykke til alle sammen :-)
lisabet med gutt og jinte © Skrevet 21. mai 2008 #2 Skrevet 21. mai 2008 Gratulerer! Er selv 9+1 i dag og har en gutt på 14 mnd. Hvor gammel er forrigemann?
svanemamma Skrevet 21. mai 2008 #3 Skrevet 21. mai 2008 Så gøy! Er 5+6 i dag jeg. Lykke til snuppa;-)
Gjest Skrevet 21. mai 2008 #4 Skrevet 21. mai 2008 Han er 10 mnd. Så det blir 1 år og 5 mnd imellom dem :-)
nytthåp Skrevet 21. mai 2008 #5 Skrevet 21. mai 2008 uff det høres så tungt ut,men det er utrolig hva vår kropp klarer og så lenge man har den rette innstillinge så går det nok greit. Jeg blei gravid igjen,3månder etter jeg hadde født min første sønn,det husker jeg som en fortvilende periode,men jeg var i en veldig vanskelig livssituasjon og hadde mer enn nok med å ta vare på lille barnet jeg hadde. Så det ble en abort,det var nok riktig,men det jæveligste jeg har vært igjennom følesemessig. Sverget på at det skulle jeg ikke gjøre flere ganger. Det har jeg holdt. Ble riktig nok gravid seinere,men spotanaborterte. Nå 6år etter er jeg gravid igjen,føler større ro og glede!! Er veldig spent. Men jeg vet det vil bli tøfft også,og jeg må stå i det meste på egen hånd. Er glad gutten min nå blir skolegutt,er glad jeg slepper to bleiebarn. Vi får se hovrdan det går,håper på det beste. Jeg skal på min første ultralyd den 29 mai,er livredd for å være gravid med tvillinger,da vi har det på begge sider av familien,så jeg vet det er en stor mulighet, og i med jeg har vært så syk!! Men får jeg tidsnok vite.
maria isabell Skrevet 21. mai 2008 #6 Skrevet 21. mai 2008 gratulerer:) vi begynnte å prøve 3 mnd etter fødselen:) vart gravid etter 10 mnd..ja det er tøfft,men tenker på hvor stor glede ungene vil ha av hverandre;) er i uke 25 og har en hyper 1 åring pluss eksamen og har tøffe svangerskap...men er bare overlykkelig over babyen i magen:)
Mikkemafian Skrevet 22. mai 2008 #7 Skrevet 22. mai 2008 Gratulerer så mye... Vi har selv en liten snuppe på snart 8 mnd og er ca 5 uker på vei nå... Blir stritt, men jeg er overlykkelig!!
Gjest Skrevet 22. mai 2008 #8 Skrevet 22. mai 2008 Heisann trilletralle! Lurer på om ikke vi var på BiM sammen sist også, det er noe veldig kjent med nicket ditt ;-) Vi får nok hendene fulle, ja. Men nå som jeg har fått summet meg litt hadde jeg aldri vært spiren min foruten :-)
svanemamma Skrevet 22. mai 2008 #9 Skrevet 22. mai 2008 Det kommer til å gå kjempebra:-) Dere kommer til å bli like supre og dyktige foreldre til den lille som dere er til gullet deres! Barna kommer også til å bli gode lekekammerater:-) Kjempeklem:0)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå