her@ Skrevet 21. mai 2008 #1 Skrevet 21. mai 2008 så da er det bare innfinne seg hos henne. Nå kler vi på oss og går ut - så får storebror bruke den nye sandkassa si mens jeg prøver å få borrelåsen til å sove igjen. Det trengs visst:-)
dritgrei hei hei! Skrevet 21. mai 2008 #2 Skrevet 21. mai 2008 jeg har ikke en borrelås, men en liten reke som roper av og til, sånn ver tredje/ fjerde time :-) og nå.... ropes det i kurven hans :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå