Anonym bruker Skrevet 21. mai 2008 #1 Skrevet 21. mai 2008 Det er jo bare teit, men jeg er så trist nå! Har nettopp flyttet til et nytt (lite) sted. Har blitt kjent med noen flere med barn på samme alder som min. Vi har vært mye sammen, og både vi og barna har det flott sammen. Og så blir jeg så inderlig lei meg når jeg får vite at de har funnet på koselige ting på kveldene uten å invitere meg... Har ingen familie her, og kjenner veldig få. Er jo mye hjemme alene. Mannen min jobber mye. Det hadde vært så utrolig godt å komme seg litt ut av og til! Sliten, lei og sippete nå...
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2008 #2 Skrevet 21. mai 2008 Det er vanskelig det der. Hvorfor kan ikke du invitere noen hjem til deg en kveld? De sosiale relasjonene er jo gjerne godt innarbeidet, men ta litt initiativ selv først så ordner det seg nok.
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2008 #3 Skrevet 21. mai 2008 off, skjønner deg veldi godt du.. hvamed å invitere dei på en jentefest eller bare en kosekveld, men god mat å en film eller noe? for liksom å hinte frem "hallo, eg kan være med eg og" det ble bare teit, men håper du skjønner. er ikke kjekt når sånt skjer..
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2008 #4 Skrevet 21. mai 2008 Sikkert litt sårbar i dag:) Det er ikke sikkert de har tenkt på det en gang. Spør heller om å få være med neste gang:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå