Gå til innhold

Perfect Home party

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det skal jeg ha ikveld, noen forslag til hva jeg kan servere? Det skal være lett, og kanskje litt sunt, men godt.

Syns jeg lager det samem hver gang, trenger noe nytt nå :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det ingen som har noen tips?

Gjest irismor
Skrevet

Hva pleier du å servere da =)

Kyllingsalat med hvitløksbrød

Pai

Ost og kjeks

Rekecoktail (lettvint å lage)

Rundstykker, eggerøre og røkelaks/spekeskinke

Skrevet

Salat med brød og skikkelig dressing, også skjør opp forskjellig frukt på et stort fat. Også kaffe, vann, juice etc. :)

Skrevet

Pleier alltid å servere salat med baguetter til, kanksje på tide å finne på noe annet, men finner ingenting som ser godt ut. Så tenkte jeg ville prøve dere, se hva dere lager til slike anledninger :) Det var jo litt godt fra deg da, irismor :) Tak skal du ha :)

Gjest irismor
Skrevet

Grønnsaker og dip.

Kjøp dipmix fra maarud og bland den i kesam. Skjær opp paprika, agurk, gulrøtter og stangselleri i staver.

Skrevet

-Fruktsalat med vaniljekesam - NAM =)

-Oppkuttede grønnsaker med dipp

-Grov spiralloff med pålegg, salat, grønnsaker, ost, kjøttpålegg (gjerne kylling/kalkun) evt. lage en god dressing til, det kan gjøres med kesam eller creme fraiche for en sunnere variant.

-bake grove horn med pesto og pepperonipølse (sånn lang tynn stang, vet ikke om du vet hva jeg mener...) inni - veldig godt med salat til.

- pizzabunn, fyll med skinkebiter, 1 pk creme fraiche, purreløk og ost på toppen. Steikes som pizza. Veldig godt, og litt annerledes. Også godt med salat til

Skrevet

Her va d mye godt å velga i så eg aldri har hørt om før..:) Takk skal dere ha damer :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...