Pappas fultreffer :) Skrevet 21. mai 2008 #1 Skrevet 21. mai 2008 Det skal jeg ha ikveld, noen forslag til hva jeg kan servere? Det skal være lett, og kanskje litt sunt, men godt. Syns jeg lager det samem hver gang, trenger noe nytt nå
Pappas fultreffer :) Skrevet 21. mai 2008 Forfatter #2 Skrevet 21. mai 2008 Er det ingen som har noen tips?
Gjest irismor Skrevet 21. mai 2008 #3 Skrevet 21. mai 2008 Hva pleier du å servere da =) Kyllingsalat med hvitløksbrød Pai Ost og kjeks Rekecoktail (lettvint å lage) Rundstykker, eggerøre og røkelaks/spekeskinke
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 21. mai 2008 #4 Skrevet 21. mai 2008 Salat med brød og skikkelig dressing, også skjør opp forskjellig frukt på et stort fat. Også kaffe, vann, juice etc.
Pappas fultreffer :) Skrevet 21. mai 2008 Forfatter #5 Skrevet 21. mai 2008 Pleier alltid å servere salat med baguetter til, kanksje på tide å finne på noe annet, men finner ingenting som ser godt ut. Så tenkte jeg ville prøve dere, se hva dere lager til slike anledninger Det var jo litt godt fra deg da, irismor Tak skal du ha
Gjest irismor Skrevet 21. mai 2008 #6 Skrevet 21. mai 2008 Grønnsaker og dip. Kjøp dipmix fra maarud og bland den i kesam. Skjær opp paprika, agurk, gulrøtter og stangselleri i staver.
LegallyBlond Skrevet 21. mai 2008 #7 Skrevet 21. mai 2008 -Fruktsalat med vaniljekesam - NAM =) -Oppkuttede grønnsaker med dipp -Grov spiralloff med pålegg, salat, grønnsaker, ost, kjøttpålegg (gjerne kylling/kalkun) evt. lage en god dressing til, det kan gjøres med kesam eller creme fraiche for en sunnere variant. -bake grove horn med pesto og pepperonipølse (sånn lang tynn stang, vet ikke om du vet hva jeg mener...) inni - veldig godt med salat til. - pizzabunn, fyll med skinkebiter, 1 pk creme fraiche, purreløk og ost på toppen. Steikes som pizza. Veldig godt, og litt annerledes. Også godt med salat til
Pappas fultreffer :) Skrevet 21. mai 2008 Forfatter #8 Skrevet 21. mai 2008 Her va d mye godt å velga i så eg aldri har hørt om før.. Takk skal dere ha damer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå