Gå til innhold

Tror jeg må bytte bleie type...


Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en frøken på 21 mnd som alltid har drukket masse og fylt bleiene kjapt. Hun veier vel 11-12 kilo kanskje (lenge siden vi har veid henne på en skikkelig vekt), bruker nå pampers easy up nr 5 på dagen, men de sagger kjapt når hun tisser (selv med brillebukser eller body) og i det siste så har det gått igjennom altfor mange ganger selvom jeg har skiftet annen hver time. Virker som om det lekker ut på sidene liksom. Hvilken bleie burde vi bruke for å unngå dette mon tro?

Videoannonse
Annonse
Gjest irismor
Skrevet

Nå bruker ikke vi pampers på snuppa, men libero. Hun veier 12 kg og bruker str nr 6 ( 13-20 kg up&go)

Syntes det var bedre med en str større, lekker ikke og sagger ikke ;-)

Skrevet

Har aldri likt up and go bleiene fra pampers, på begge mine jenter har de rent over etter bare et par timer... Ikke mye moro!

Trusebleiene fra first price derimot! De holder! Mannen kjøpte feilen gang, og de er geniale! Og billige!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...