Gjest Skrevet 21. mai 2008 #1 Skrevet 21. mai 2008 Går det ann å bruke dette til ett måltid for dagen f.eks? eller må man bruke det til hvert måltid for å få effekt.. Hun sliter mye med luft om nettene tror jeg... vrir seg hele tiden.. Så lurte på å gi det til siste måltid om kvelden..?
kokkelimonke Skrevet 21. mai 2008 #2 Skrevet 21. mai 2008 Heisann! Ikke for å drive med skremselspropaganda altså. Men jeg lurte selv på dette da min gutt sleit med kolikk til han var rundt 4 mnd. Stepappa kjøpte minifom for det skulle visst hjelpe. Det kom meg senere for øret at dette visstnok ikke var så bra for spedbarn å få, pga parabener som er tilsatt, som leveren til småbarn ikke har så lett for å nedbryte. Legger ved en link du kan ta en titt på :-) http://www.helserevyen.no/index2.asp?newsid=5116 Noe jeg derimot vil anbefale er fenikkelte. Jeg bruker dette enda til min gutt på 8 mnd. Går det en dag uten at han får dette, sliter han med luftsmerter, og sliter med å sove, er tydelig utilpass. Fenikkelte får du kjøpt på helsekost. Du kan gi det med skje, eller ta en teskje oppi melken hans, det gjør vi. Lykke til ihvertfall :-)
kokkelimonke Skrevet 21. mai 2008 #3 Skrevet 21. mai 2008 Usj, så først nå at det er ei lita tulle du har. Er så fort gjort å skrive "han" når man har en liten gutt selv :-)
2 tette - med flette Skrevet 21. mai 2008 #4 Skrevet 21. mai 2008 Det står ukritisk bruk, så det går an å bruke minfom De anbefaler å ikke bruke det over lengre tid. Jeg har brukt det, og brukte det kun til siste måltidet på kvelden, men det er langtidsvirkning på det da, så virker ikke med en gang, må vente noen dager før man evnt ser bedring
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå