Gå til innhold

dere med mer enn ett barn??


Anbefalte innlegg

Skrevet

hvordan fødte dere i forhold til termin på ungene?

 

jeg fødte snuppa 1 uke før termin.. er det slik at jeg da kan "forvente" å føde før denne gangen oxo?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror ikke det.

Ei venninne av meg fikk akkurat nr 2. Første kom noen uker før termin, andre kom ei uke etter termin.

Skrevet

eldste fødte jeg 3 dg e termin

yngste 1 uke før, men ble satt i gang da vel og merke

Gjest dagdrømmer
Skrevet

jeg fødte fire uker før termin med første, og tre uker før med nr to

Skrevet

Nr 1 14 dager over termin

Nr 2 6 dager over termin

Skrevet

Her har det vært litt "hummerogkanari"!!

Første kom med ks, neste presis på min termin, nr. 3 kom to dager etter termin, og nr. 4 kom ei uke før termin.

 

Har ei venninne som fødte nr. 1 ei uke etter termin, nr. 2 ei uke før termin, nr.3 to uker på overtid(!) og aner ikke hvordan det blir når hun nå skal ha nr.4....

 

Trenger ikke å være noe system, nei.

 

Skrevet

Første: 3 dager før termin

Andre: 6 dager før termin

Skrevet

Jeg fødte min gutt 10 dager før termin og nr 2 kom 3 dager før termin. Jeg spurte jordmoren min om det da jeg gikk gravid og hun sa at hvis du har født før termin med første barnet , går du som regel ikke langt over med nr 2. Men det var hennes erfaring ikke noe forskningsresultat:)

 

Ikke "forvent" for mye fordi det gjorde jeg og da gutten ikke kom 10 dager, 9 dager, 8 dager o.s.v før termin så blev jeg nesten desperat.

Skrevet

Nr 1 kom 6 dagar før ul terminen, han kom på den dagen eg sa han skulle komma.

 

Nr 2 kom 3dagar før ul terminen også på den dagen eg sa at ho skulle komma hehe

 

Spøkar med at eg har leveringsdato på ungane mine.

Skrevet

He he, det trodde jeg også:-)

Første kom nemlig 14 dager før, men lillebror kom dagen etter termin.

Det var lang ventetid synes jeg:-)

Skrevet

1.mann 5 dager før termin

2.mann 10 laaaaange dager over

Skrevet

Første gang 14 dager over (igangsatt)

andre gang 5 dager før.

Skrevet

Nr1: 2 dager før UL termin

Nr 2: 8 dager før UL termin ( igangsatt)

Nr 3 2 dager før UL termin..

 

Hvis den starta av seg selv 1 uke før terin sist så skal du ikke se bort fra at det kan skje denne gangen også :-)

 

Svangerskaps lengde på ca 40uker er kun "gjennomsnittet", det er vanlig å føde mellom uke 38- uke 42 :-)

 

 

 

Skrevet

Førstemann kom 10 dager over termin (men var satt i gang, så jeg hadde nok gått lenger)

Andremann kom av seg selv 11 dager over termin.

 

Jeg er en av de "heldige" som går over ;-)

Skrevet

Tror ikke du skal forvente å få før termin. Da kan skuffelsen og ventetiden bli fæl.

 

Eldste hos meg er født på termindagen.

Minste kom 11 dager over termin.

Skrevet

førstemann - på termindag

andremann - satt igang 16 dg på overtid

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...