balsam Skrevet 21. mai 2008 #1 Skrevet 21. mai 2008 hvordan fødte dere i forhold til termin på ungene? jeg fødte snuppa 1 uke før termin.. er det slik at jeg da kan "forvente" å føde før denne gangen oxo?
-Lane- Skrevet 21. mai 2008 #2 Skrevet 21. mai 2008 Tror ikke det. Ei venninne av meg fikk akkurat nr 2. Første kom noen uker før termin, andre kom ei uke etter termin.
elize m/3 prinsesser & 1 prins Skrevet 21. mai 2008 #3 Skrevet 21. mai 2008 eldste fødte jeg 3 dg e termin yngste 1 uke før, men ble satt i gang da vel og merke
Gjest dagdrømmer Skrevet 21. mai 2008 #4 Skrevet 21. mai 2008 jeg fødte fire uker før termin med første, og tre uker før med nr to
Gjest Skrevet 21. mai 2008 #5 Skrevet 21. mai 2008 Nr 1 14 dager over termin Nr 2 6 dager over termin
Chanelle med ♀♂♂♂ Skrevet 21. mai 2008 #6 Skrevet 21. mai 2008 Her har det vært litt "hummerogkanari"!! Første kom med ks, neste presis på min termin, nr. 3 kom to dager etter termin, og nr. 4 kom ei uke før termin. Har ei venninne som fødte nr. 1 ei uke etter termin, nr. 2 ei uke før termin, nr.3 to uker på overtid(!) og aner ikke hvordan det blir når hun nå skal ha nr.4.... Trenger ikke å være noe system, nei.
☆Monkey Business☆ Skrevet 21. mai 2008 #7 Skrevet 21. mai 2008 Første: 3 dager før termin Andre: 6 dager før termin
alvis Skrevet 21. mai 2008 #8 Skrevet 21. mai 2008 Jeg fødte min gutt 10 dager før termin og nr 2 kom 3 dager før termin. Jeg spurte jordmoren min om det da jeg gikk gravid og hun sa at hvis du har født før termin med første barnet , går du som regel ikke langt over med nr 2. Men det var hennes erfaring ikke noe forskningsresultat:) Ikke "forvent" for mye fordi det gjorde jeg og da gutten ikke kom 10 dager, 9 dager, 8 dager o.s.v før termin så blev jeg nesten desperat.
-mammsen-fikk tulle 060606 Skrevet 21. mai 2008 #9 Skrevet 21. mai 2008 Nr 1 kom 6 dagar før ul terminen, han kom på den dagen eg sa han skulle komma. Nr 2 kom 3dagar før ul terminen også på den dagen eg sa at ho skulle komma hehe Spøkar med at eg har leveringsdato på ungane mine.
2 små orkaner Skrevet 21. mai 2008 #10 Skrevet 21. mai 2008 He he, det trodde jeg også:-) Første kom nemlig 14 dager før, men lillebror kom dagen etter termin. Det var lang ventetid synes jeg:-)
LegallyBlond Skrevet 21. mai 2008 #11 Skrevet 21. mai 2008 1.mann 5 dager før termin 2.mann 10 laaaaange dager over
Mammarama=) Skrevet 21. mai 2008 #12 Skrevet 21. mai 2008 Første gang 14 dager over (igangsatt) andre gang 5 dager før.
Gjest Skrevet 21. mai 2008 #13 Skrevet 21. mai 2008 Nr1: 2 dager før UL termin Nr 2: 8 dager før UL termin ( igangsatt) Nr 3 2 dager før UL termin.. Hvis den starta av seg selv 1 uke før terin sist så skal du ikke se bort fra at det kan skje denne gangen også :-) Svangerskaps lengde på ca 40uker er kun "gjennomsnittet", det er vanlig å føde mellom uke 38- uke 42 :-)
Gjest Skrevet 21. mai 2008 #15 Skrevet 21. mai 2008 Førstemann kom 10 dager over termin (men var satt i gang, så jeg hadde nok gått lenger) Andremann kom av seg selv 11 dager over termin. Jeg er en av de "heldige" som går over ;-)
NoDoubt Skrevet 21. mai 2008 #16 Skrevet 21. mai 2008 Tror ikke du skal forvente å få før termin. Da kan skuffelsen og ventetiden bli fæl. Eldste hos meg er født på termindagen. Minste kom 11 dager over termin.
maisel Skrevet 21. mai 2008 #17 Skrevet 21. mai 2008 førstemann - på termindag andremann - satt igang 16 dg på overtid
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå