Sirkeline og Emma vil adoptere Skrevet 21. mai 2008 #1 Skrevet 21. mai 2008 dumt spørsmål kansje men... Kan man ha fått en SA uten posetiv test? Jeg hadde masse symtomer og ikke noe mens men heller ikke posetiv test. I går begynte jeg og blø, først svarte klumper og nå er det MASSE blod og jeg kan ikke reise meg utatt at det går gærent. Hva kan dette ha vært/er? tok ut hormonspiralen får nesten 2 mnd siden og har ikke hatt mensen på 1-2 år.
Giinaღ Skrevet 21. mai 2008 #2 Skrevet 21. mai 2008 Ja man kan visstnok det. Det er derfor de sier det er 50% sjanse for at man aborterer. Tallet inkludrerer de spirene som går grunne FØR en positiv test Mange merker det ikke engang, virker bare som en vanlig (ofte forsinket) mens. Lykke til. Ordner seg snart for dere, vet du!!!!
grysom Knut-Elias og lillebror Skrevet 21. mai 2008 #3 Skrevet 21. mai 2008 man har ikke en sa uten positiv test. for å ha en sa må egget ha festet seg å kroppen skille det fra seg. du får definitivt positiv test ved sa.. men man kan ha en kjemisk graviditet der egget blir befryktet men ikke fester seg.. da får man blødning som vanlig eller litt forsinket.. vist d er lenge siden sist mens blødning er ofte slimhinnene koagulerte å litt tørrere en vanlig d kan da komme klumper og annderledes farge på blodet. det eri ngen ting å bekymre seg for. bare livmoren din som renser seg
Randis Skrevet 21. mai 2008 #4 Skrevet 21. mai 2008 Enig med grysom. Kjedelig at du blør så mye nå da. Men på den annen side blir limoren din ren å pen til neste måned nå. Bare å sette igang med babylaging når du slutter å blø.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå