Masaili <3 Skrevet 21. mai 2008 #1 Skrevet 21. mai 2008 Jeg klipte med i går, har hatt laaangt hår, men nå klipte jeg det i en bob som når akkurat til haka, og farget det mye mørkere enn jeg er vant til! Forandring fryder! Jeg er kjempefornøyd, men det er veldig uvant å ikke ha hår hengende nedover ryggen!
cherry coke Skrevet 21. mai 2008 #2 Skrevet 21. mai 2008 Har kort lugg, og oppklippet hår. Det lengste er ned mellom skulderbladene. Ligner litt på den frisyren Eva i Hotel Cæsar har, bare lysere.
LegallyBlond Skrevet 21. mai 2008 #3 Skrevet 21. mai 2008 Skulderlangt, oppklippet, lugg, litt fall i håret, naturlig blond. Det er DEILIG å klippe seg såpass kort når man har hatt langt hår, har gjort det selv. Uvant, men man venner seg fort til det. KOmmer aldri til å ha så langt hår igjen, myyyye greier med kortere og litt mer frisyre. Og gratulerer med ny sveis =)
-Lane- Skrevet 21. mai 2008 #4 Skrevet 21. mai 2008 Jeg hadde veldig langt hår, men måtte klippe det siden jeg mister så mye etter graviditeten. Nå er det halv-langt og oppklipt..eller er det gradert det heter? Mørk brunt og med en pannelugg som holder på å vokse seg lang.. Jeg har klipt meg kortkort flere ganger etter å ha hatt langt hår, og hver gang har jeg angret. Trives best med litt lengde.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå