Mamma mjaua Skrevet 21. mai 2008 #1 Skrevet 21. mai 2008 hater oransj jeg. syns det er en "falsk" farge. klarer ikke å forklare, men jeg syns den er ekkel å se på. dere da?
Mamma`n til Trym Skrevet 21. mai 2008 #2 Skrevet 21. mai 2008 Falsk farge?? Det er en blandingsfarge slik som lilla og rosa Oftest er det kreative mennesker som bruker denne fargen men mange konservative mennesker synes oransj blir for mye energikrevende. Gult og rødt er jo tross alt sterke farger.
Mamma mjaua Skrevet 21. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 21. mai 2008 ja, da er jeg lite kreativ hehe=) syns ikke den er falsk, derfor jeg skrev det i " ", men klarer ikke forklare den. blir litt kvalm av den haha. så derfor klarer jeg heller ikke oransj godteri eller brus, drikke av oransje kopper osv, pga fargen. er så imot den, så er dumt for meg at bim er oransj. men jeg syns rødt og gult og rosa er kjempefine, og lilla er en helt grei farge.
MiLady Skrevet 21. mai 2008 #4 Skrevet 21. mai 2008 Men så har man jo mange grader av orasjefargen. Jeg liker ikke olivengrønn.. Og spes ikke den som er på enkelte eldre biler og gjerne på merzedes. Da blir jeg helt dårlig
Clemencia Skrevet 21. mai 2008 #5 Skrevet 21. mai 2008 Jeg liker heller ikke oransje.. Synes den er "voldsom" og tar mye plass.. Eller.. dette var vanskelig å forklare! Liker den iallefall ikke. Og jeg er ikke noe særlig kreativ så.. :-P Grønt er heller ikke yndlingsfargen. Men liker derimot veldig godt blå, lilla og jordfarger.
mamma til 2... Skrevet 21. mai 2008 #6 Skrevet 21. mai 2008 oransje og knallgult... liker det ikke på klær i allefall.....
-sga- Skrevet 21. mai 2008 #8 Skrevet 21. mai 2008 Er ikke spesielt begeistret for babyrosa... Passer litt dårlig med at jeg nå får jente. Ikke veldig lett å finne klær til babyjente som ikke er rosa. Jeg synes det er en alt for "yndig" farge. Liker selv mer skarpe farger som rødt, blått, grønt, lilla og orange og naturfarger. Ikke de duse pastellene. Prøv å få tanter, bestemødre og vennene dine til å forstå at du ikke ønsker at lillejenta i magen ikke bare skal gå med rosa. Ikke lett...
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 21. mai 2008 #9 Skrevet 21. mai 2008 Synes de fleste farger er flotte til sitt bruk. Men selv velger jeg ikke grønt til noe.. Liker ikke den fargen, og kjøper ingen klær verken til meg eller barna som er grønne. Er ikke mye iallefall, litt blir det jo.. Men syntes den passer best ute på trær og plener:) Der er den nydelig. Vil helt gremmes når jeg kommer inn på rom hvor de har grønn tapet.. He he. Er det ikke bra vi er forskjellige?
Mamma-til-3-jenter Skrevet 21. mai 2008 #10 Skrevet 21. mai 2008 Jeg er ikke særlig glad i rødt, kan ikke helt forklare hvorfor..... Men jeg kjøper meg ALDRI røde klær......
Nætte;mortil2 Skrevet 21. mai 2008 #11 Skrevet 21. mai 2008 Liker ikke rosa jeg.. Har aldri gjort det og ifølge mamma fikk jeg noia da jeg var lita og hun prøvde å ta på meg rosa klær! Hhehe! Nå venter jeg jente... og vet jo hva som kommer nå.... For det har jeg hørt hele tiden; når du får din egen lille jente så kommer nok rosa til å være en av yndlingsfargene dine! Joda.. Syns jeg ser det... Så blir vel mye bytting av gaver tenker jeg!!! =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå