Anonym bruker Skrevet 21. mai 2008 #1 Skrevet 21. mai 2008 Min jente skal til utredning på BUP nå, lurer på om hun ligger etter på vanlige ferdigheter for en 4 1/2 åring. Hva klarer deres barn selv når de er på den alderen? Min klarer: kle på seg selv, men siden hun aldri kommer så langt at hun får gjort det, så må vi gjøre det for henne. lukke glidelåser kneppe knapper, men ikke trykk-knapper tegne mannslinger, men har kun gjort det et par ganger, ellers går det mest i fargelagte områder perle med små perler, men ikke lage mønster klatre i klatrevegg (kjempegod til det) ta i fart på huska selv hinke sykle på trehjulsykkel (har akkurat kjøpt tohjulsykkel, så det øver vi på) klippe med saks, men blir tilfeldig hvor hun klipper, kan ikke klippe noe i fasong skrive forbokstaven sin, søsterens og min klarer ikke sitte rolig ved bordet eller holde seg rolig anre steder er dårlig til å ta imot beskjeder (oppfatter sjelden hva vi sier) Dette var det jeg kom på i farten... Blir spennende å høre hva deres 4 1/2 åringer klarer/ikke klarer!
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2008 #2 Skrevet 21. mai 2008 Det ser absolutt ut til at ditt barn mestrer det hun skal i forhold til alderen, men hvordan fungerer hun sosialt? Hva skal hun utredes for? Konsentrasjonsproblemer? Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå