lille_Harepus Skrevet 21. mai 2008 #1 Skrevet 21. mai 2008 Jeg ga min 4 måneder gamle sønn gulerot for første gang igår. Og i dag så var det litt oransje i avføringen hans, antar at dette har en sammenheng. Noen som har noen lignende erfaringer?
St.Sunniva Skrevet 21. mai 2008 #2 Skrevet 21. mai 2008 Fordøyelsen er nok kanskje ikke helt i gang ennå, så om dette er et av de første måltidene med fast føde han får, så er nok det en sammenheng.
St.Sunniva Skrevet 21. mai 2008 #3 Skrevet 21. mai 2008 altså fordøyelsen i henhold til fast føde :-) Regner med at det går bra ellers..hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå