Gå til innhold

Barn trenger ingen far.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For en idiotisk vinkling. Unger trenger foreldre, kjønnet er vel strengt tatt underordnet.

Skrevet

Det er jo ikke akkurat det det står, men det åpner for at lesbiske kan få assistert befruktning og det er jeg så absolutt for.

Dessuten synes jeg vel det som var hårreisende i den artikkelen var at abortgrensen er på hele 24 uker. Groteskt.

Skrevet

Nei, men overskriften sa det. Jeg las artikkelen som at det var blitt en liberalisering i forhold til det at enslige og homofile kan få barn. Og dermed er fars rolle som forelder forkastet.

Skrevet

Reagerer mest på at de ikke har satt ned abortgrensa jeg da, 24 uker er jo groteskt!!!!!

Skrevet

"Barn trenger ingen far" Herremiranda. (fra artikkelen)

Barn trenger gode omsorgspersoner. Og det er det ikke kjønnet på de enkelte som avgjør. Jeg er helt klart for assistert befrukntning for single/lesbiske.

Skrevet

ja den abort grensen syns eg var verst og. pratet med en i dag som fødte babyen sin i uke 25... den lever enda og har det foreløbig veldig bra.

Skrevet

Ja og det synes jeg er kjempebra. Enslige, lesbiske og homofile er ikke annenrangs borgere. De er mennesker akkurat som deg og meg, men de samme drømmene og håpene for framtiden som vi har. Skal de ikke få oppleve gleden av å få barn bare fordi de ikke passer inn i samme form som alle andre?

Dessuten vil fars rolle aldri bli forkastet, rett og slett fordi de aller fleste kvinner vil ha en mann og en far til sine barn og det vil neppe endres kun pga en lovendring.

Skrevet

Abort i uke 24? Æsj, det syntes jeg faktisk var ekkelt. Da er det faktisk snakk om en ordnetlig baby, Man tar jo livet av et uskyldig barn. Det er jo på grensen til at man prøver å redde babyen hadde den blitt født før tiden.

En venninde av meg født i uke 27, fikk en nydelig datter.

Glad det ikke er slik i Norge. Det syntes jeg var kvalmt!

Skrevet

Tenkte veldig på meg selv da jeg leste det. Er alenemor, og far er ikke i bildet. Har foreløpig INGEN interesse av å ha en mann, men ønsker meg veldig flere barn. Ønsket om mann kan jo komme, men ser på det som laaangt inn i fremtiden. Som singel føler jeg meg som en minst like god omsorgsperson som de som er i et parforhold, og jenta mi mangler absolutt ingenting. Hun har ei kjempegod mamma, og en stor familie som forguder henne.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...