cabe- fått gutt nr fire :) Skrevet 21. mai 2008 #1 Skrevet 21. mai 2008 Hadde selvfølgelig vært prikken over i en om vi ventet ei lita prinsesse i guttegjengen vår, men blir superstas med fire gutter : ) Alt var i skjønneste orden og han var velskapt fra topp til tå. Pappaen var helt overbevist om at det var ei jente denne gangen og ble nok ørlittegranne skuffet, mens jeg ble rørt til tårere over den lille tassen som var så perfekt. Tissen stakk frem i alle vinkler så det finnes ikke noe tvil om at dette er en gutt : ) Og termin ble satt to dager tilbake, altså fra 21. til 19 okt. Jeg er superfornøyd og kjempeglad!!!
nr.4 i oktober Skrevet 21. mai 2008 #2 Skrevet 21. mai 2008 Hehe, så moro! Merkelig det at noen "kun" får det ene eller det andre kjønnet uansett hvor mange barn de etterhvert får. Men tenk så praktisk også da! Du kan jo bruke det samme utstyret og tøyet om igjen flere ganger, og det er jo noe nostalgisk og hyggelig over det og synes jeg da.. Håper på en gutt nå (om jeg har lov til å si det) men egentlig mest for å kunne få brukt om igjen noe etter eldstemann. (De to mellomste er jenter.) Selvsagt blir jeg jo overlykkelig samme hva det er- , praktisk for meg med en jente til mtp å arve de to andre, men også moro å kunne få brukt det "gamle" utstyret og lekene etter eldstemann. Lykke til med gutta boys!
cabe- fått gutt nr fire :) Skrevet 21. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 21. mai 2008 Nr. fire på deg også? Så gøy!! Synes det er lov å "ønske" seg det ene eller det andre, man må få lov å drømme til det motsatte er bevist : ) Er kjempestolt over guttene mine, og de tre minste får jeg på 3 og 1/2 så det blir litt av en gjeng. Masse lykke til til deg også!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå