Gjest sug lut laserfnask Skrevet 21. mai 2008 #1 Skrevet 21. mai 2008 Jævla eksamen Jævla dårlig spørsmålsformulering Jævla tre jævla spørsmål Jævla begrensa til jævla nesten ingen jævla ord Jævla mangelfullt opplegg
Abra Makabra Skrevet 21. mai 2008 #2 Skrevet 21. mai 2008 At han ikke flytter ut før om to hele dager. TO ! DAGER !!!
AnnePanne<3 Skrevet 21. mai 2008 #3 Skrevet 21. mai 2008 Hater: - Dib-hangover, magica, magica på alle innlegg. - visning, vaske, vaske. Liker: - Fått pakke i posten - Endelig gått ned 10 kg! Nå vanker det premie!! - kanskje leiligheten blir solgt i dag??
Gjest sug lut laserfnask Skrevet 21. mai 2008 #5 Skrevet 21. mai 2008 Ikke jeg heller, du skal se skrivebordet mitt, jævla overalt.
prekæs Skrevet 21. mai 2008 #8 Skrevet 21. mai 2008 underbemannet jobb. Og nei, jeg møter ikke på fridagen min fordi de underbemanner som en regel.
Dronningen! Skrevet 21. mai 2008 #10 Skrevet 21. mai 2008 * Vondt i skulderen. * Kjerringkjefter som aldri vet når nok er faen meg NOK! Elsker litt i dag... * Høy på smertestillende. * Ny sofa. * Mann som gjør alt for konemor. * Kyss fra Flisa gjennom barnehagegjerdet. * Niese som vil sitte barnevakt.
Gjest Skrevet 21. mai 2008 #11 Skrevet 21. mai 2008 -fem dager til eksamen -seks dager til neste eksamen -åtte dager til den tredje -classification of vowels -Folk som lover tin, og så går tilbake på det de lover så jeg får store problemer. - Nysjerrighet dårlig forkledt som omsorg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå