Gå til innhold

Vi får ennå en gutt !

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde selvfølgelig vært prikken over i en om vi ventet ei lita prinsesse i guttegjengen vår, men blir superstas med fire gutter : ) Alt var i skjønneste orden og han var velskapt fra topp til tå. Pappaen var helt overbevist om at det var ei jente denne gangen og ble nok ørlittegranne skuffet, mens jeg ble rørt til tårere over den lille tassen som var så perfekt. Tissen stakk frem i alle vinkler så det finnes ikke noe tvil om at dette er en gutt : )

Og termin ble satt to dager tilbake, altså fra 21. til 19 okt.

Jeg er superfornøyd og kjempeglad!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ups, skulle legges ut på 2.tri... : ) Men men!

Skrevet

Og jeg får 4 jenter.bytte litt?hehe.

Skrevet

gratuleer med gutt =)

og gratulerer med jente til babysjuk82 me baby i magen:)) =)

Skrevet

He-he : D ja, det hadde vært noe!! Tror statestikken viser at det er rundt 80% sjanse for å få samme kjønn om man har 3 av samme fra før, pussig egentlig. Men man får bare prise seg lykkelig om man får 4 velskapte friske unger, det er jo faktisk ingen selvfølge og ett aldri så lite under : ) Føler meg veldig heldig!

Skrevet

Hei og gratulerer. Lykke til! Jeg har også 4 gutter og prøver å bli gravid igjen nå. Vet akkurat åssen du føler det når du gjerne skulle hatt ei prinsesse. Jeg har det på samme måten, og tror det hadde vært gøy for alle her med litt jentedill. Så denne gangen håper jeg og det virkelig blir ei jente. Når jeg så på ultralyden at 4. mann ble en gutt, må jeg innrømme at tårene trillet litt. Men så slår man seg veldig til ro med det også, og bare gleder seg masse. Gøy med gutter da. Jeg storkoser meg. En kjempeflott gjeng jeg har fått. Det tror jeg nok du synes også, virker sånn. Kos deg med gutta dine.

Skrevet

Var rart det å lese at har en flere av samme kjønn så er det 80% sjanse for å få det igjen.. Merkelige saker.. Kan kanskje forklare hvorfor min farfar hadde 10 brødre og ei søster..

Skrevet

Gratulerer med enda en gutt i gjengen =)

Venter selv gutt nr 3, så jeg er eneste jenta i hus :D

Men for vår del blir det sistemann da, får satse på at min søster produserer noen jenter ettehvert som jeg kan kjøpe rosa dill til :P hehe

Skrevet

Hvis ul stemme at d er jent, bli d 5 jenta på faren.rart han ik ska få en enaste gutt??

Skrevet

Jeg var på ultralyd i dag og så akkurat som en liten firkanta tapp som stakk opp , syns den lå litt til venstre og lurer derfor på om vi venter en gutt. Kan jo være noe annet jeg så for alt jeg vet. Vlle egentlig ikke vite kjønnet denne gangen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...