Happy_girl med MiniMonster! Skrevet 21. mai 2008 #1 Skrevet 21. mai 2008 Jeg vil helst gi melk ved siden av grøten når snuppa spiser dette (blir for mett for pupp og grøt i samme måltid). Kan jeg da gi Hipp til henne? Eller er det fortsatt Hipp 1 som gjelder her og? Orker ikke å pumpe hver dag, da pumpa mi er halvødelagt. Jeg har heller ikke tenkt å kjøpe ny, så må ha den klar til når det virkelig trengs! hehe
enpå3ogenpå1 Skrevet 21. mai 2008 #3 Skrevet 21. mai 2008 vi har fått beskjed om å gi vann til grøten (hvis de spiser full porsjon da!) men gutten vår har en god vekt og trenger ikke "dobbel" melk som det jo blir med melk i tillegg til grøten. Så du ser jo litt ann på vekten til babyen din. Hipp2 er fra fire mnd alder, så da blir det jo den.
Happy_girl med MiniMonster! Skrevet 21. mai 2008 Forfatter #4 Skrevet 21. mai 2008 Det er egentlig ikke noe problem med vekta, men snuppa får i seg så lite melk på dagtid. Og behovet for melk er der jo for kroppens utvikling enda.. Fikk tips på helsestasjonen om å gi melk til grøt og vann til middag som tørstedrikk. Greia med Hipp 2 er jo at det er tillegg, og ikke morsmelkerstatning, så derfor jeg lurer..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå