Gå til innhold

Hva mener dere er å tjene godt??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva bør brutto årslønn være på da?

Selv mener jeg vi er sånn "midt på treet", men begynner å lure når jeg leser enkelte innlegg her.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vil si over 400 000-500 000. Men jeg begynner også å lure... Leste på nettavisen at snittlønnen er 400 000 i Norge. Synes det er mye jeg!?!

Skrevet

jeg har 21000 utbetalt i mnd synnes jeg tjener godt jeg=) ikke så stor forlangende kanskje!!

Skrevet

Over 500 000 er godt betalt syns jeg.

Skrevet

jeg har 16000 utbetalt i mnd og sambo 18-19000.....

Jeg vet jeg tjener lite. men valgte ikke yrket for å bli rik...

Skrevet

jeg mener at 400 000 og oppover er å tjene godt får da har dem gode mnds lønn. . men jeg som hjelpepleier med 260 000 så vil jeg ikke skrøyte da:)

Skrevet

Men hvis du har 21 000 netto, så betyr vel det at du har 400 000-500 000 brutto i årslønn..?

Skrevet

Det er vel egentlig nesten vanskelig å si. For noen er 1 mill lite, for andre er det maaaasse penger. Alt etter behov, livstil, prioriteringer m.v

Jeg er en pengesløser...så jeg kan aldri få nok...hehe.

Skrevet

Om du mener det innlegge om han som har fått ett genialt tilbud ikke bare økonomisk men også få en god cv og tjene enda bedre om ett par år og da sikkert jobbe mindre. Så lønner det seg tenke på langen. Når man har god arbeidsmoral og tar i ett tak tjener man på det.

Vi har det meget godt da min mann har steget i gradene veldig de siste årene. Jeg jobber som hjelpepleier så tjener ikke mer enn 300 000. Men som min mann stortrives jeg i jobben. Vi har begge vært flinke med penger hele livet. Liker shopping og reise. Men tjent penger på boliger og jobbet masse så vi har endel på bok og vi kan leve det livet vi ønsker.

Gjør også att jeg kan ta ett år til hjemme med jentene =0)

Syntes det er viktig lære jentene arbeidsmoral. Av de bekjente som har hatt en mer laber arbeidsmoral har også fått unger som bryr seg lite. Enda godt der er unntak der. Men bare håper det er en ting ungene får fra oss. For dårlig arbeidsmoral er ikke den egenskapen jeg setter høyt.

Min mann tjener min årslønn på 3 måneder pluss bonus.

Skrevet

Jeg har 21.000 netto....men tjener ikke 4-500.000 av den grunn.....

Skrevet

Med å tjene godt tenker jeg på 500 - 600 000 og oppover. 400 - 500 000 er å tjene bra, mens 300 000 og oppover er helt greit =)

Under 300 000, det er lite. Tjente mindre enn det selv da jeg var i full jobb (er student nå) og det var ikke akkurat mye utbetalt i mnd.

Skrevet

Syns man må over 600.000 for å kunne si at man tjener godt. Det betyr ikke at det under er dårlig, men mer og mer normalt.

Skrevet

Har selv rett i underkant av 300 000,- sambo noe over. Jeg mener at for at man skal si at man tjener godt må man opp i 400 000-450 000 i året....

Skrevet

Over 500 000 syns jeg er å tjene godt.

Selv ligger jeg på 360 000 brutto.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...