Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

I går kuttet nettverket vårt ut og jeg ble sittende å lure på hva jeg da skulle finne på. Ikke dib, ikke MSN, ikke mail...

I tillegg så jeg på mest aktive brukere at jeg for første gang sto på den listen. Det har jeg alltid tenkt at jeg aldri kom til å gjøre. Men dengang ei...

Jeg velger å tenke at det er fordi det er morsomt her inne for tiden :-D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er morsomt, det er koselig og det er fint! Jeg liker det godt!

Men jeg skulle ønske jeg bodde litt nærmere dere for tida, det hadde vært kosleig med en kaffe!

Skrevet

Haha, kjenner igjen følelsen - har vært uten både PC og nettverk i perioder, og det merkelige er at da får man plutselig så mye tid man må fylle på andre måter - men med hva? Det kan vel kanskje tyde på en viss avhengighet...

Men både trivelig og morsomt er det her inne:-)

Og dritgrei - vi kan jo ta en kaffe når du kommer til disse traktene da:-)

Skrevet

Skjønner virkelig hva du mener :o)

Hadde jeg ikke hatt nettet i orden de første ukene da jeg slutte å røyke, så vet jeg ikke helt hva jeg skulle gjort.....

Det er god stemning her inne synes jeg òg, så det hadde vært fint å kunnne leke her litt oftere!

Skrevet

Javisst kan vi ta en kaffe! Jeg syns jo sånne møter er dritskumle men jeg har da gjort det, opptil flere ganger, og har vært glad hver gang etterpå!

Skrevet

Ja, det er godt å ha et sted som dette :)

Det er rom for ulike meninger,det er valgfritt hva man vil engasjere seg i og det er til støtte,hjelp og trøst om man plutselig er i behov av det.

Det å komme på den listen,tror jeg er langt igjen.

Får ikke tiden til å strekke til jeg,alltid et eller annet som skjer eller må gjøres.

Derfor er det godt når man kan komme innom å treffe dere alle igjen :))

Avhengighet..hmmm..rart ord,hehe måtte telle over g"er jeg nå.....til en viss grad er det jo det.Må liksom logge seg innpå å se om det er noe nytt eller nye :)

Klemmer til dere fra

Skrevet

Jeg skulle jammen også ønske at jeg hadde deg innen kaffeavstand. Det hadde vært fint det :-D

Skrevet

Jepp kjent følelse... Isolert fra omverdenen!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...