Snupi27 Skrevet 21. mai 2008 #1 Skrevet 21. mai 2008 jenta mi på 9 mnd har begynt å våkne engang om natta igjen.. det har hun ikke gjort på lenge. hun har holdt på nå i 3 dager på rad. men det skal jeg nok klare å takle å få vendt henne av med igjen. hs sa det var normalt at når de er 10-11mnd så prøver de seg igjen.. men det som er så frustrerende er nabodama!! vi leier leilighet og har leieboere både under og over soverommet våres og emilie sitt. (det er veldig lytt) i natt klarte hun over oss å prestere å BANKE i veggen når emilie gråt. som om DET gjør det bedre! jeg gjør jo alt jeg kan for å roe henne ned men jeg kan jo ikke akkurat gi henne puppen og ta henne opp og styre med henne kl 4 om natta. da blir hun jo vant til det igjen. jeg skjønner jo godt at det er skikkelig irriterende å høre unger grine om natta, spesielt når man ikke har barn selv. men da vi flyttet inn så fikk vi beskjed om at det absolutt ikke er lytt i leiligheten. dette har vi sagt til hun over oss. vi ble rett og slett lurt.. men jeg syns ikke hun skal klage så mye når hun setter på vaskemaskinen i 23-24 tiden om kvelden så senga vår står og rister og skapdørene våre dirrer. pluss at hun har på tven så høyt at vi hører alt som blir sagt på den osv.. i tillegg hører vi alt det de nede sier. om de hadde snakket norsk hadde vi skjønt hva de hadde sagt. det er så frustrerende at jeg blir lei meg.. vi har da aldri klaget på henne..
*Smiley* Skrevet 21. mai 2008 #2 Skrevet 21. mai 2008 Snakk med henne du.Så slipper du å gå å tenke på det.
Snupi27 Skrevet 21. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 21. mai 2008 jeg har snakket med henne om det før.. men hun bryr seg egentlig fint lite.. jeg har sagt fra til de som eier huset at de får snakke med henne fordi hun ikke hører på meg.. "vi skal gjøre det når vi ser henne" fikk jeg til svar da og de bor lixom 1 time unna og er her sjelden.. driver og ser etter hus vi kan kjøpe men det er søren ikke lett.. =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå