kokelimonke Skrevet 21. mai 2008 #1 Skrevet 21. mai 2008 Vi skulle egentlig ta bilder på Akershus Festning, gått runde med fotografen og greier, men så får jeg reklame med avisen i dag; Barnas Festival på festningen hele neste helg!! Snakk om uflaks Tror det bare blir styr å ta bilder der med 1 trillion søte, små løpende rundt, + at det koster da 150 kr for inngang! Har dere noen tips til fine steder? Gjerne ved vannet...
Dizzie_mortil3 Skrevet 21. mai 2008 #2 Skrevet 21. mai 2008 Har ikke vært der selv, men vår fotograf nevnte at det var fint å ta bilder i Nydalen ved elva, der var det visst også mulighet for å ta bilder under tak hvis det ble regn.
Maritbrud Skrevet 21. mai 2008 #3 Skrevet 21. mai 2008 Vi skal ta bilder ute på Bygdøy. Der er det grønt og fint, samt at man kan ta bilder med havet i bakgrunnen :-)
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2008 #4 Skrevet 21. mai 2008 Folkemuseet Hovedøya Ekebergresturanten Botanisk hage
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2008 #5 Skrevet 21. mai 2008 Er du sikker på at dere ikke kan ta bilder ved festningen likevel? Det er jo mange skjulte grønnområder både på innsiden og bak? Jeg hadde tatt en ekstra tur og sett meg om etter en litt mer skjult krok. Dersom dere gifter dere der er det jo litt praktisk å ta bildene på samme sted. (ser nå at det koster i inngangspenger, gjelder det hele området?) Ellers er det mange fine steder i Oslo, uten at jeg har vært der selv i det siste er jeg veldig glad i Botanisk hage når der blomstrer. Er noen kunstige vanndammer der inne også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå