Heaven har født::) Skrevet 21. mai 2008 #1 Skrevet 21. mai 2008 Sitter her og tenker over hvor fort jeg egentlig syntes disse ukene etter jeg fant ut at jeg var gravid igjen , har gått... Meen fikk jo vite for to uker siden at det var bare den ene tvillingen som hadde hjerteaktivitet:( Og nå syntes jeg tida er uendelig lang til jeg skal på ul igjen den 4 juni... Er så redd alt ikke er bra med den andre tvillingen også.. Vi syntes det er tungt begge to at den ene ikke er mer. Blir litt spesiellt, siden jeg har et tvillingpar fra før også.... Sutrer fælt her nå, men er så urolig og bekymret,vet snart ikke hvor jeg skal gjøre av meg.... er i uke 11 nå da. Heldigvis har jeg jo ei lita tulle her på snart 9 mnd som holder tankene borte fra alt det der,når hun er våken om dagen.... Men så fort det er stille rundt meg, så kommer tankene snikende.....
lubbeline Skrevet 21. mai 2008 #2 Skrevet 21. mai 2008 Ta en privat UL da??...så får du litt ro:-)..skjønner godt det er vanskelig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå