Gå til innhold

Huff, i dag er dagen laaang

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sitter her og tenker over hvor fort jeg egentlig syntes disse ukene etter jeg fant ut at jeg var gravid igjen , har gått... Meen fikk jo vite for to uker siden at det var bare den ene tvillingen som hadde hjerteaktivitet:( Og nå syntes jeg tida er uendelig lang til jeg skal på ul igjen den 4 juni... Er så redd alt ikke er bra med den andre tvillingen også.. Vi syntes det er tungt begge to at den ene ikke er mer. Blir litt spesiellt, siden jeg har et tvillingpar fra før også.... Sutrer fælt her nå, men er så urolig og bekymret,vet snart ikke hvor jeg skal gjøre av meg.... er i uke 11 nå da. Heldigvis har jeg jo ei lita tulle her på snart 9 mnd som holder tankene borte fra alt det der,når hun er våken om dagen.... Men så fort det er stille rundt meg, så kommer tankene snikende.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

åå så grusomt. Vet dessverre hvor vondt det er å miste den ene tvillingen:( Ord blir fattige, men kan hvertfall si hva jeg tenkte. Jeg prøvde å tenke positivt, selvom det var veldig vanskelig oppi det triste og usikkerheten, at man hvertfall så ett dunkende hjerte i magen. Tenkte med meg selv at det var en grunn for at h*n gikk bort, at h*n ikke hadde overlevd utenfor magen. Kjempetrist, og tar lang tid å fordøye det. Har ikke kommet over det enda. Tenker jo ofte på hva som kunne ha vært, men prøvd å tenke mindre på det, og tenker at h*n har det bedre der h*n er nå, for at det sikkert var en grunn til at hjertet stoppet. Og helt grusomt å vente på UL for å se om den andre lever. Men jeg tror din gjør det. Hadde mange blødninger med smerter etter aborten, 4 stk faktisk. Ble sendt på UL. Var livredd og gråt masse før UL. Men hadde heldigvis ikke mistet den andre tvillingen i noen av blødningene i uke 8, 12, 14 og 15. Han lever nå, og sparker og vokser. Håper og tror at din baby i magen holder seg levende og blir der til termin. Ønsker deg masse lykke til.

mange klemmer

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...