Gjest Skrevet 21. mai 2008 #1 Skrevet 21. mai 2008 Jeg skjelver så innmari, hva kan dette være for noe? KAn man skjlve av for lite jern? Er litt ør i hodet også forkjølet. Noen som kan hjelpe meg?
Gjest Skrevet 21. mai 2008 #2 Skrevet 21. mai 2008 Må vel legge til at jeg har vært kvalm i flere dager og har ikke vært det før i svangerskapet....
Kitty 30 Skrevet 21. mai 2008 #3 Skrevet 21. mai 2008 Du bør vel ringe legen din? Vet ikke når du har termin, men jeg hadde termin 18.mai (og venter), og ble bedt om å ringe dersom jeg ble kvalm og uvel fordi det kan være tegn på svangerskapsforgiftning.
Gjest Skrevet 21. mai 2008 #4 Skrevet 21. mai 2008 var på kontroll dn 15 og urinprøven var helt fin, var også hos legen på søndag og da var urinprøven helt fin, ville det ikke vistes på urinprøven om det var svangerskapsforg?? eller
Guttemamma75 Skrevet 21. mai 2008 #6 Skrevet 21. mai 2008 Du har ikke feber da? Du skriver at du er litt forkjølet... Spiser/drikker du?? Dersom du er bekymret ville jeg tatt kontakt med fastlegen....
Gjest Skrevet 21. mai 2008 #7 Skrevet 21. mai 2008 ingen feber, har spist og drukket masse vann. måtte få mannen min hjem fra jobb, blir litt redd.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå