Sunniva78 har to små Skrevet 21. mai 2008 #1 Skrevet 21. mai 2008 Gutten vår rulla rundt fra rygg til mage nå i dag! Har lagt på siden og styra i flere uker, men ikke kommet seg helt rundt. Har klart det nesten noen ganger, men da har ikke arma kommet seg løs... Men i dag klarte han det:-) Så gøy når de klarer nye ting altså!! (Han er forresten 3 mnd og 1 uke)
KoneTilMannenMin Skrevet 21. mai 2008 #3 Skrevet 21. mai 2008 ohhh så kos!!!! min er 3mnd og 2 uker og jeg bara ventar o ventar! gratulerar så masse du stolte mamma
Sunniva78 har to små Skrevet 21. mai 2008 Forfatter #4 Skrevet 21. mai 2008 Hehe, takk:-) Skal ikke så mye til for å glede et mammahjerte nei...
Kjukka Skrevet 21. mai 2008 #5 Skrevet 21. mai 2008 Mi snudde seg for noen uker siden, og hun er snart 7 mnd. Men jeg hoppa rundt i stua, og ringte til "alle" etterpå. Såååååååååå stolt...
Sunniva78 har to små Skrevet 21. mai 2008 Forfatter #6 Skrevet 21. mai 2008 Ja det er skikkelig gøy:-)
Lillegull2008&2010 Skrevet 21. mai 2008 #7 Skrevet 21. mai 2008 oi så morsomt!! er ikke så mye som skal til for å gjøre oss stolte nei men dette var da svært tidlig, er det ikke? min er like gammel og tankene om at det går an å snu seg er vell ganske langt vekke. (for han altså)
Sunniva78 har to små Skrevet 21. mai 2008 Forfatter #8 Skrevet 21. mai 2008 Hmm, vet ikke helt jeg..? Er nok store variasjoner slik det er ved all motorisk aktivitet.
Lykkeligtobarnsmamma Skrevet 21. mai 2008 #9 Skrevet 21. mai 2008 Jeg var på 6mnd kontroll med jenta mi i går. Vi fikk ekstra kontroll time om en måned pga at hun ikke snur seg fra rygg til mage enda, kunne få snakke med fysioterapeut nå, men ville gi henne 1 måned til. Jeg har ikke vært bekymret for dette i det hele tatt, hs var egentlig ikke det hun heller, men som skrevet fikk vi altså kontrolltime. Å det er jo greit å følge det opp. MEN i går kveld da hun hadde fått grøt og lå å lekte på matta så snudde hun seg! Jeg ble så stolt, tårene trillet og jeg hoppte rundt:) Gullet lå på magen og bare smilte og forsto vell egentlig ikke hva som hadde hendt:) Hihi, skal såfall ringe å avbestille den kontrolltimen!
Lillegull2008&2010 Skrevet 21. mai 2008 #10 Skrevet 21. mai 2008 Helt sikkert imens skal jeg nyte at han fortsatt ligger på samme plass som jeg la han ;D hehe..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå