Lucky-girl Skrevet 21. mai 2008 #1 Skrevet 21. mai 2008 Har testet at jeg er gravid på cb ,merker at det er noe som drar meg nedover når jeg reiser meg opp og det jeg har mens smerter på høyre side det har jeg omtrent vær dag rundt legge tid er ca 6 uker på vei , er veldig engstelig for at noe skal være galt. ert dette normalt,.
2 fra før,nr3 født jan.2011:) Skrevet 21. mai 2008 #2 Skrevet 21. mai 2008 Jeg hadde det forrige svangerskap og har det i dette også. Mye som skjer der nede og skal strekkes på Hvis det blir altfor voldsomme smerter eller du engster deg veldig så anbefaler jeg deg å ringe og snakke med jordmoren/legen din. Gjør godt å få bekreftet med fagfolk at alt er som det skal være! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå