Gå til innhold

Har vondt er det normalt.


Anbefalte innlegg

Skrevet

Har testet at jeg er gravid på cb ,merker at det er noe som drar meg nedover når jeg reiser meg opp og det jeg har mens smerter på høyre side det har jeg omtrent vær dag rundt legge tid er ca 6 uker på vei , er veldig engstelig for at noe skal være galt.

 

ert dette normalt,.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde det forrige svangerskap og har det i dette også. Mye som skjer der nede og skal strekkes på;)

Hvis det blir altfor voldsomme smerter eller du engster deg veldig så anbefaler jeg deg å ringe og snakke med jordmoren/legen din. Gjør godt å få bekreftet med fagfolk at alt er som det skal være! :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...