Silje og Vaniljebollene Skrevet 21. mai 2008 #1 Skrevet 21. mai 2008 Jeg syns egentlig at NRK kan bli reklamefinansiert hvis det fører til at vi slipper å betale lisensen... Syns det er kjekt med reklame. Så lenge det ikke er midt i programmene, og også da er det av og til godt med pause. Hva syns dere?
Dotten Skrevet 21. mai 2008 #2 Skrevet 21. mai 2008 Veldig delt mening. Synes vi skal slippe denne hersens NRK-lisensen, men det er også deilig å slippe ørten avbrudd i filmer, program o.l. minst en gang i halvtime, som det er på enkelte andre kanaler. Noe reklame er jo søt/morsom, andre igjen er teite/kjedelige.... og noen sendes altfor ofte, så man mest har lyst å spy av dem.... Så bort med lisensen, men gjerne mindre reklame... Vil ha i både pose og sekk vet du
Økologisk_knekkebrød Skrevet 21. mai 2008 #3 Skrevet 21. mai 2008 NRK har en annen funksjon enn de andre kanalene. De skal tilby programmer for forskjellige grupper i samfunnet, som f.eks. Nyheter på tegnspråk og på samisk, og kan ikke tenke på seertall slik som de andre kanalene. For at noen skal gidde å betale for reklameplassen må de nok ha høyere seertall enn en del av programmene har nå. Ja til et variert tv-tilbud, i stedet for bare Hotell Cæsar og sesong 134 av Ungkaren!
Gjest Skrevet 21. mai 2008 #4 Skrevet 21. mai 2008 Reklame er utrolig irriterende, og jeg betaler gjerne lisens for å slippe det på NrK.
Mor&barn Skrevet 21. mai 2008 #6 Skrevet 21. mai 2008 Jeg liker reklame. Iallefall bra reklamer Feks Kamille, Vg, Lotto, FINN.no osv og er jo alltids greit å ha tid til å gå på do, hente no å drikke osv
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå