Gå til innhold

luten, hammock!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk reklame fra plantasjen i går!! Ikke mindre enn TO hammocker i aluminium/stål er avbildet. Minner farlig mye om de gode gamle, men ser ikke ut til at de har rustne fjærer sånn som farmor og farfar har på sin... mulig det ikke er standard utstyr. Prisen er det heller ingenting å si på 798,- og 1498,-!!!

Faen, fikk lyst på sånn selv nå, men tror ikke mann er like keen... Tror ikke jeg skal ta sjangsen på å smugle en inn i hagen heller....

Videoannonse
Annonse
Gjest sug lut laserfnask
Skrevet

Oj, snasent, jeg synes du bør revurdere smuglinga - tenk for en fred i sjelen du kan få, og så fort du får dytta den illsinte mannen ned ihammocken så blir han jo snill!

Skrevet

Joa, frister veldig å sette en i skyggen ved den nye muren og hekken vi setter opp. Kan bare ikke forstå hvordan jeg skal klare å smugle noe som helst forbi han. Stort sett alle bevegelser jeg gjør etterfølges av pust og pes og stønn (52 dager igjen nå....). Tror ikke jeg bør driste meg ut på å bære og sette opp shiten selv.

Gjest sug lut laserfnask
Skrevet

Handy hunks? Vent til en dag med sol så de kan gå md naken overkropp...

Skrevet

hmmm.... tror kanskje heller jeg skal se om den 70 måter å gjøre en kvinne glad på også funker på menn, med hammock i stedet for ikea tur! ;)

Gjest sug lut laserfnask
Skrevet

Ideelt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...