Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Jeg tok Noni juice i ca 6 mnd, men valgte nettopp å slutte. Har hatt 2 SA så jeg har jo fundert på om Juicen ikke har vært bra for meg?!

Nå venter jeg på el, og kjenner at jeg begynner å bli bekymret for om Noni har hatt betydning for fruktbarheten min. Finner ikke noe slim nå, og vet at jeg tidligere (mens jeg tok juicen) har blitt lett gravid. 2 ganger på 3mnd...

Har noen erfaringer med Noni Juice? Har noen hørt noe angående juicen og fruktbarhet?

Vurderer sterkt å begynne på igjen, for den er fantastisk for magen min...:)

Takk.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

den virker jo utrensende så jeg ville vært forsiktigmed bruk av dn under prøvetid og graviditet.

Skrevet

Aldri hørt om Noni juice jeg, hva er så spesielt med den:)?

Skrevet

Hmmm- sant nok. Det at den rensker så godt opp i systemet har jo vært genialt ifht til magen, men det kan være at det er skadelig for andre ting... Jeg blir nok ikke å begynne igjen nei.

Den skal jo også gi deg det du trenger av vitaminer og mineraler, og skal gi økt overskudd. Jeg føler virkelig at det er noe i det, men det er kanskje ikke noe for prøvere og gravide.

Får heller prøve med andre vitaminer og ting og tang for å få spiren til å sitte.:) Har lest historien din grysom- og vi skal få det til vi og en dag! Godt å høre at dere lyktes. Jeg satt med tårer i øynene mot slutten av historien- dere har opplevd mye!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...