gima Skrevet 21. mai 2008 #1 Skrevet 21. mai 2008 Hei Jeg tok Noni juice i ca 6 mnd, men valgte nettopp å slutte. Har hatt 2 SA så jeg har jo fundert på om Juicen ikke har vært bra for meg?! Nå venter jeg på el, og kjenner at jeg begynner å bli bekymret for om Noni har hatt betydning for fruktbarheten min. Finner ikke noe slim nå, og vet at jeg tidligere (mens jeg tok juicen) har blitt lett gravid. 2 ganger på 3mnd... Har noen erfaringer med Noni Juice? Har noen hørt noe angående juicen og fruktbarhet? Vurderer sterkt å begynne på igjen, for den er fantastisk for magen min... Takk.
grysom Knut-Elias og lillebror Skrevet 21. mai 2008 #2 Skrevet 21. mai 2008 den virker jo utrensende så jeg ville vært forsiktigmed bruk av dn under prøvetid og graviditet.
Gjest Skrevet 21. mai 2008 #3 Skrevet 21. mai 2008 Aldri hørt om Noni juice jeg, hva er så spesielt med den:)?
gima Skrevet 21. mai 2008 Forfatter #4 Skrevet 21. mai 2008 Hmmm- sant nok. Det at den rensker så godt opp i systemet har jo vært genialt ifht til magen, men det kan være at det er skadelig for andre ting... Jeg blir nok ikke å begynne igjen nei. Den skal jo også gi deg det du trenger av vitaminer og mineraler, og skal gi økt overskudd. Jeg føler virkelig at det er noe i det, men det er kanskje ikke noe for prøvere og gravide. Får heller prøve med andre vitaminer og ting og tang for å få spiren til å sitte. Har lest historien din grysom- og vi skal få det til vi og en dag! Godt å høre at dere lyktes. Jeg satt med tårer i øynene mot slutten av historien- dere har opplevd mye!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå