Bibi m/2 nå (",) Skrevet 21. mai 2008 #1 Skrevet 21. mai 2008 at det går like ok i natt og !!! For første gang etter mange forskjellige sovemetoder, fant jeg en som endelig fungerte ))))) Trodde aldri han skulle gi seg og sovne! MEN eg satt ved siden av han på en krakk og bare hadde hånden oppå han og hysjet litt.....han gråt og var gangske fortvilet fordi jeg ikke tok han opp som han er vant med og liker best, men nå er han 11 mnd....så måååå få soverutinger, ikke alltid sovne i amene mine kl 23-00 lissom!! Så litt etter litt, etter mange ganger kikket opp på meg at jeg var der, så sovnet han.....hadde sittet ca 20 min da....så fikk alenetid fra ca.22 og da han våknet i 03.30 tiden tok jeg bare han til meg og vi sovnet videre ! Heeeerlig, nå skal jeg stå på med dette og så vil ting bli mye bedre, kanskje jeg og kan fått litt mer alenetid med eldste jenta mi som jeg vet savner meg......siden jeg er alene blir d en kamp..... Kryss fingrene at det skal gå like bra i kveld for meg !!!XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå