Gå til innhold

hva gir man til barn som kaster opp?

Anbefalte innlegg

Skrevet

han er sulen og vil ha melk men dan spyr hele tiden.

det er seriøst spy over alt her! *ønsker seg en man som kan holde småen mens jeg ydder opp*

nen tips på hva han kan få?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Blanding av farris og eplejuice. God bedring og god vaskings....

Skrevet

Doven cola, men den må være doven. Kullsyre kan irritere en allerede dårlig mage. Saft av de fleste slag. Unngå melk og ting med mye fruktsyre. Ikke la han drikke mer enn noen få slurker og la det gå 5 minutter mellom hver gang. Da junior lå på riksen fikk han 5 ml drikke hvert 5 minutt da han var tatt av intravenøst.

Føler med dere. Det er så kjipt med spysyke barn og så fælt for barna

:(

Skrevet

Cola som man rister ut kullsyren av

Tørre kjeks - mariekjeks eller ritz

Hvitt brød

Hvite knekkebrød

Havresuppe

God bedring til gutten din, og lykke til med eksamen

Skrevet

farris og eplejuice blandet funker bra, saltet i farrisen binder vann til kroppen, eple virker beroligende på magen. salt kjeks eller potetgull ikke drikk cola det virker avførende

Skrevet

takk folkens!

jeg har farris, men bare appelsin jus. funker det?

jeg har doven varm cola det fikk han litt av i natt

Skrevet

Det er det stikk motsatte av det de sa på riksen da junior lå der. Da fikk han doven cola, men fikk ikke lov å drikke juica av noe slag fordi fruktsyren i juice (appelsin, epla, drue, osv osv) irriterer mager som fortsatt er i oppkastfasen.

Skrevet

Blåbær saft skal binne magen visstnok og banan! Ellers er farris/eplejuice blanding lurt. Cola, loff og salte kjeks blir ikke anbefalt lenger.

Skrevet

ingefær øl bruker å fungere til gutten min.

Skrevet

vårt barn ble innlagt etter omfattende omgangssyke, og der ga de ubegrensede mengder med følgende blanding: 1 l kokt, avkjølt vann + 1 ts salt + 6 ts sukker. røres ut og blandes 50-50 med eple e--er appelsinjuice - da får kroppen ALT av sukker og salt verdier stabilisert og unngår uttørring. bare tilby slurker jevnlig. Lykke til!

Skrevet

Og ja, du kan kjøpe GEM på apoteket. Det lages etter anvisningene på pakken og kan blandes med saft for smakens skyld. Det fikk vi også anbefalt fra riksen for å tilføre nok salter, mineraler osv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...