:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 21. mai 2008 #1 Skrevet 21. mai 2008 han er sulen og vil ha melk men dan spyr hele tiden. det er seriøst spy over alt her! *ønsker seg en man som kan holde småen mens jeg ydder opp* nen tips på hva han kan få?
du og jeg og vi to Skrevet 21. mai 2008 #2 Skrevet 21. mai 2008 Blanding av farris og eplejuice. God bedring og god vaskings....
Gjest Skrevet 21. mai 2008 #3 Skrevet 21. mai 2008 Doven cola, men den må være doven. Kullsyre kan irritere en allerede dårlig mage. Saft av de fleste slag. Unngå melk og ting med mye fruktsyre. Ikke la han drikke mer enn noen få slurker og la det gå 5 minutter mellom hver gang. Da junior lå på riksen fikk han 5 ml drikke hvert 5 minutt da han var tatt av intravenøst. Føler med dere. Det er så kjipt med spysyke barn og så fælt for barna
Gjest Skrevet 21. mai 2008 #4 Skrevet 21. mai 2008 Cola som man rister ut kullsyren av Tørre kjeks - mariekjeks eller ritz Hvitt brød Hvite knekkebrød Havresuppe God bedring til gutten din, og lykke til med eksamen
❤ mamma til 2 ❤ Skrevet 21. mai 2008 #5 Skrevet 21. mai 2008 farris og eplejuice blandet funker bra, saltet i farrisen binder vann til kroppen, eple virker beroligende på magen. salt kjeks eller potetgull ikke drikk cola det virker avførende
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 21. mai 2008 Forfatter #6 Skrevet 21. mai 2008 takk folkens! jeg har farris, men bare appelsin jus. funker det? jeg har doven varm cola det fikk han litt av i natt
Gjest Skrevet 21. mai 2008 #7 Skrevet 21. mai 2008 Det er det stikk motsatte av det de sa på riksen da junior lå der. Da fikk han doven cola, men fikk ikke lov å drikke juica av noe slag fordi fruktsyren i juice (appelsin, epla, drue, osv osv) irriterer mager som fortsatt er i oppkastfasen.
Sessa ruger igjen... Skrevet 21. mai 2008 #8 Skrevet 21. mai 2008 Blåbær saft skal binne magen visstnok og banan! Ellers er farris/eplejuice blanding lurt. Cola, loff og salte kjeks blir ikke anbefalt lenger.
Yellowgoldfish Skrevet 21. mai 2008 #10 Skrevet 21. mai 2008 vårt barn ble innlagt etter omfattende omgangssyke, og der ga de ubegrensede mengder med følgende blanding: 1 l kokt, avkjølt vann + 1 ts salt + 6 ts sukker. røres ut og blandes 50-50 med eple e--er appelsinjuice - da får kroppen ALT av sukker og salt verdier stabilisert og unngår uttørring. bare tilby slurker jevnlig. Lykke til!
Gjest Skrevet 21. mai 2008 #11 Skrevet 21. mai 2008 Og ja, du kan kjøpe GEM på apoteket. Det lages etter anvisningene på pakken og kan blandes med saft for smakens skyld. Det fikk vi også anbefalt fra riksen for å tilføre nok salter, mineraler osv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå