Anonym bruker Skrevet 21. mai 2008 #1 Skrevet 21. mai 2008 sist svangerskap slet jeg så mye med svangerskapkløe at jeg lå på sykehuset lenge. ingenting hjalp. medisinene virket for en liten stund men så kom det bare tilbake igjen etter et par uker på medisin. Etter at barnet var født sluttet jeg å klø med en gang, de sier det har noe med morkaka å gjøre og skal ikke klø når den er borte. Nå har jeg 9 uker til termin og har klødd en del men ikke på de karistiske stedene og har ikke vært så ille før inatt. Voknet inatt av intens kløe inni hendene og under føttene, og er like intens fortsatt holder på å bli gal. Tenker jeg skal la det gå til i morgen men så får jeg ringe legen hvis det ikke har gitt seg for da er det svangerskapskløe igjen. GRRRRRRRRRRR 9 uker med denne kløa komemr til å bli gal. Og bekymmra det skal bli så ille at jeg blir lagt inn jeg har tross allt en 1 åring her som jeg må ta meg av, pappan er i ny jobb han bare har jobbet 3 uker i, og ville ikke akkurat vært bra om han må sykemelde seg for å passe barn.
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2008 #2 Skrevet 21. mai 2008 Og ja jeg vet , livet er bare urettferdig......... Men følte for å syte litt nå. Etter sist fødsel fortalte de meg at sjangsen for å få det igjen var nesten nulleksisterenes. Men så var den jo liten for å få det så ille til å begynne med også da. I tilegg har jeg bekkenløsning, går med krykker og å gå med krykker når du klør i henda er ikke moro kan jeg fortelle dere. Og har legen driver å følger med for jeg utvikler svangerskaps forgiftning igjen tror ho........ Yay så full pakke dette svangerskapet også. får vel håpe at denne snuppa vil ut en mnd før slik den andre ville. Så slipper jeg å slite med det for lenge. Må jo inrømme at det er litt kjipt at min søster som skal ha barn samtidig ikke har hatt en eneste plage, hverken i dette eller sist svangerskap. vi har jo samme gener skulle tro at vi begge skulle enten være utsatt eller begge ikke være utsatt for slike komplikasjoner. jaja ikke noe å gjøre med det en å holde ut, vil jo til slutt komme en nydelig jente til familien vår da og når ho er født vet jeg det vil føles værdt det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå