NuttaMi*med 3 små:) Skrevet 21. mai 2008 #1 Skrevet 21. mai 2008 Så deilig å være hjemme i sofaen igjen, hehe. Har hatt mellom 35-40grader i skyggen hele uken, men det har gått veldig bra. Badet masse og har sittet under parasoll mesteparten av tiden. Maten var forferdelig, men apetitten er jo ikke på topp uansett så det får være så Var gøy og komme inn på min side og se at jeg har kommet 2 uker lengre, hehe. Fremdeles sykemeldt, kvalmen henger i som en igle ennå, men kaster ikke opp så mye lenger takk og lov. Ligger ennå noen kg minus, men det tar seg vel opp tenker jeg. Så idag skal jeg vaske ca en busslast med klær, så går nok ikke å kjeder meg veldig tenker jeg. Småjentene har også kost seg masse, sjeleglad for at vi investerte i soldrakter til dem, de kom veldig godt med. De har lekt i sanda og i vannet og vært som soler hele tiden. Deilig. Til og med flyturen gikk bra, de er flinke;) Har alle det bra her inne da?
tea26 Skrevet 21. mai 2008 #2 Skrevet 21. mai 2008 Velkommen hjem:) kjenner jeg blir litt misunnelig her.. mannen min er fra Egypt og vi skulle egentlig vært der i februar..jeg turte ikke da vi skulle være langt fra hoteller og turiststrøk.Hvor i Egypt var du da? Hvis du var i Hurghada,så du babyshoppen der?
NuttaMi*med 3 små:) Skrevet 21. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 21. mai 2008 Ja vi var i Hurghada, men holdt oss bare på hotellet. Hadde med oss små barn og ble anbefalt det. Er det en babyshop der altså? Fikk veldig dårlig inntrykk av byen når vi kjørte gjennom, så veldig slitent og fattig ut, ingen bygg som var ferdige osv. Men det er jo klart det var nok MASSE vi ikke fikk se som turister sånn. Var på en fantastisk båttur i Rødehavet med snorkling og øyhopping, det var en fantastisk tur, selv med små barn. Fantastiske korallrev der:)
Mamma'n til blomsterbarna=) Skrevet 21. mai 2008 #4 Skrevet 21. mai 2008 JEG var på babyshoppen i Hurghada i Mars!=D Da var jeg bare 11 uker på vei, men MÅTTE kjøpe noe likevel=) Så utrolig masse billig og flott tøy!=) Kjøpte en pose (bitteliten egentlig) for å ha babyen i, og den tror jeg kostet 70 kr.. Her i landet hadde den sikkert kostet 4-500! Den er utrolig nusselig!=D Vært i Hurghada 2 ganger, og tror kanskje vi skal tilbake om noen år.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå