lureluna Skrevet 21. mai 2008 #1 Skrevet 21. mai 2008 I fjor sommer snørra jeg hele sommeren, og det svei og klødde på øynene. Nå er bjørkepollensesongen starta og jeg er starta på samme viset. Jeg er fin så lenge jeg er inne med lukkede dører og vinduer. Så nå har jeg åpna døra her for å lufta. Da begynner snørra å renne og det svir på øynene. Sånn merkelig sviing sånn oppe i øyet bak øyelokket. Var fin i går når jeg var inne. Dro på tur og det klødde og svei i øya og snørra rant. Er forferdelig trøtt og uopplagt også, men ikke sånn forkjøltdårligform, bare trøtt som om jeg var dønn sliten. Begge ungene mine har pollenallergi, men jeg har ikke fått noe konstatert (har vel aldri testa meg). Men jeg kan huske fra jeg var lita at det var helt pyton å være med på slåtta (sånn tørrhøy ikke silo). Kan dette være pollenallergi? Fins det fortsatt sånn hjemmetest å få kjøpt på apoteket? Jeg må vel ha time for å få tatt en allergitest på legesentret, får vel ikke tatt det på sånn dropp inn?
Alba44 Skrevet 21. mai 2008 #2 Skrevet 21. mai 2008 Høres ut som det, ja. Du har typiske symptomer på allergi. Vet ikke hvordan testing foregår. Var selv hos øre-nese-hals-lege som barn, og har siden ikke vært testet. Håper du får noe som lindrer!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå