dårlig ånde Skrevet 21. mai 2008 #1 Skrevet 21. mai 2008 flere her med svette babyer? knerten 8 mnd svetter voldsomt i hodebunnen, panna, hendene, føttene... går det over eller? noen som vet?
Ksenia & Anjem Skrevet 21. mai 2008 #2 Skrevet 21. mai 2008 har to veldig varme gutter..eldste er snart 4 år og er like varm..det har iallefall ikke gått over her
Gjest Skrevet 21. mai 2008 #4 Skrevet 21. mai 2008 Har også en veldig svett gutt. Når han var på alder med din, var det spesielt ved amming at han ble våt av svette. Nå er han snart 2,5 år, og svetter mye. Spesielt om nettene, da kan panna og nesa være full av svettedråper. Og ikke har han spesielt mye på seg heller.
dårlig ånde Skrevet 21. mai 2008 Forfatter #5 Skrevet 21. mai 2008 tenker med skrekk på puberteten jeg da... får håpe det ikke blir verre.
Gjest Skrevet 21. mai 2008 #6 Skrevet 21. mai 2008 Hehe, litt tidlig å tenke på enda, kanskje ;-) Nei, jeg tror rett og slett noen unger er litt varmere enn andre, jeg er en frysepinne selv, og kler kanskje litt for mye på gutten ut fra hva jeg selv føler. Heldigvis er barnehagen flinke til å plukke av han når han blir for varm. Ene bu-arbeideren der er en varm person, så hun veier opp for meg, hehe. Går nok over, ellers får vi begynne tidlig å kjøpe inn store mengder deo ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå