Gå til innhold

noe morsomt litt tidlig på morran :D

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sett her å små smiler for meg selv, for detta her føles ut som enn eller anna film, man gjerne har sett opp til flere ganger og flirt til.

Så hvordan begynner man denna hendelsen mon tro...

Jo, jeg lå å sov min skjønneste søvn og endelig sluttet å hoste så fælt da min kjære venn på 4 bein begynte å masse om at han ville ut. Og jeg passe irritert, å vekke meg når jeg endelig trengte litt sårt til søvn. Trur kl var litt over/rundt 8 på morran. Fikk da Bamse med meg i seng til slutt så jeg fikk en halv times søvn. Hørte han maste å peip og tenkte jaja du får vel komme deg ut. Gikk da ut og leita etter tøflan mine for jeg gikk ned med ham. Når han så at jeg hadde fått tøflan på meg så skjønte jo han at jippi jeg skal ut og sprang bort til kjellardøra. Slapp han ned og kom halveis ned i trappa, så høre jeg et hei, eller morn eller noe slikt. Der står jeg midt i trappa i bare t-shorta og truse med tøfler på, mens en ung elektriker er nede i kjellarstua å jobba :D Fikk han til å sleppe ut Bamse og spurta opp for å kle på meg :)

Så jeg sett her letter lattermild og kanskje en liten anelse flau. Og tenker at pokker at jeg ikke bare gikk ned i t-shorta og trusa og sa overrasket "å e du her, det veste æ ikke" sluppe han bamse ut og gått opp igjen... Man kommer jo som sagt på de glupe tingan etterpå.

Nu skal det jo sies at de var her i går, men har tydeligvis glemt å fortelle meg at han kom i dag.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehe.. hadde nok vert litt flau eg og då, og sikkert gjort det samme som deg. lett å vere etterpå klok ja.. hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...