Gå til innhold

Tilbake fra tur til Egypt...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så deilig å være hjemme i sofaen igjen, hehe. Har hatt mellom 35-40grader i skyggen hele uken, men det har gått veldig bra. Badet masse og har sittet under parasoll mesteparten av tiden. Maten var forferdelig, men apetitten er jo ikke på topp uansett så det får være så:)

Var gøy og komme inn på min side og se at jeg har kommet 2 uker lengre, hehe. Fremdeles sykemeldt, kvalmen henger i som en igle ennå, men kaster ikke opp så mye lenger takk og lov. Ligger ennå noen kg minus, men det tar seg vel opp tenker jeg.

Så idag skal jeg vaske ca en busslast med klær, så går nok ikke å kjeder meg veldig tenker jeg.

Småjentene har også kost seg masse, sjeleglad for at vi investerte i soldrakter til dem, de kom veldig godt med. De har lekt i sanda og i vannet og vært som soler hele tiden. Deilig. Til og med flyturen gikk bra, de er flinke;)

Har alle det bra her inne da?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Velkommen hjem!!

Var i egypt for 2,5 år siden, og er enig med deg: MATEN VAR GRUSOM. Var i Mexico i begynnelsen av dette svangerskapet, og det var like ille der. Men denne gangen kan det jo ha hatt noe med graviditeten å gjøre da;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...