Gjest Skrevet 21. mai 2008 #1 Skrevet 21. mai 2008 Jeg tror Norge har gode sjanser i år jeg =) For makan til drittmusikk er det lenge siden jeg har hørt...
Reveenka Skrevet 21. mai 2008 #2 Skrevet 21. mai 2008 Ja, herre fred - i går kveld var det mye rart ja! Men jeg har ikke hørt hverken Sverige, Danmark Tyskland, Frankrike eller England enna, og de pleier jo ofte å ha fine bidrag. Men Norges sang er veldig fin, så jeg tror vi skulle ha gode sjanser i år. Hadde vært moro å vinne! Kanskje de kunne brukt operaen til GP hvis vi vant? c",)
Gjest Skrevet 21. mai 2008 #3 Skrevet 21. mai 2008 Har ikke hørt di jeg heller.Men etter alt det di serverte i går bør vi jo ha en vinnerlåt hvis resten er like ille =) Jeg skreik nesten av å høre sure toner...hehe Operaen ja.Den hadde vel vært fin til gp neste år den.
Attpåklatten :-)™ Skrevet 21. mai 2008 #4 Skrevet 21. mai 2008 Ja Norge bør ha en god mulighet i år:-) Operaen ja, det er flott der, men jeg lurer på om ikke det rett og slett blir for lite til et sånt arrangement! Har vært der og laget reportasje;-D
Gjest Skrevet 21. mai 2008 #5 Skrevet 21. mai 2008 å nå ser jeg dum ut mens jeg spør like dumt... "ærru sjornalist eller?" Mulig den er for liten ja...?!?
Reveenka Skrevet 21. mai 2008 #6 Skrevet 21. mai 2008 Å, var det fint der? Kan vi lese den reportasjen no sted på nett, for eksempel? Så dronning Sonja på tv da hun var der på omvisning - hun skrøt fælt hvertfall c",)
Gjest Skrevet 21. mai 2008 #7 Skrevet 21. mai 2008 Ja,det lurer jeg å på !!!! Det nermeste jeg kommer den operaen er å lese om den,så ....?
Gjest Skrevet 21. mai 2008 #8 Skrevet 21. mai 2008 Den som vinner er ett baltisk land med en eller annen fæl låt...For en ting er sikkert jaggu stemmer de landa på hverandre ja :0/ Og norge gir ALLTID 12 poeng til sverige...hehehe
Attpåklatten :-)™ Skrevet 21. mai 2008 #9 Skrevet 21. mai 2008 Kommer nok ikke på nett, annet enn en teaser til den som kommer i det ene bladet jeg skriver for...... Men, jeg kan sende et eks:-) Dette er et fagblad og ikke spennende med ballerinaer etc altså:-) Men det er en annen artikkel om et nytt Spa også, så kan man jo lese om det ihvertfall:-)
Reveenka Skrevet 21. mai 2008 #11 Skrevet 21. mai 2008 Jeg vil gjerne ha - sender adr på pm, jeg! (Så får du endelig en pm du også ;-))
Dailis Skrevet 21. mai 2008 #12 Skrevet 21. mai 2008 Det er 100% sikkert et østeuropeisk land. De stemmer bare på hverandre. Men tror Norge kommer til å gjøre det bra blandt vesteuropeiske land da. Og det er vel egentlig det eneste vi kan sammenlikne med nå.
Gummelillan Skrevet 21. mai 2008 #13 Skrevet 21. mai 2008 Jepp, Maria synger flott, men når vel neppe opp når ett eller annet øst-europeisk land stemmer på ett annet...
Gjest Skrevet 21. mai 2008 #14 Skrevet 21. mai 2008 Himmel har ikke fått fulgt med, men liker hun Maria, heier på henne !
Gjest Skrevet 21. mai 2008 #15 Skrevet 21. mai 2008 Jadda bør vel heie på henne siden hun rep.Norge...;-) (les før skrive ja)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå