Karine *på tjukka!! ;) Skrevet 21. mai 2008 #2 Skrevet 21. mai 2008 Svigermor lager en nydelig lasagne med et lag med spinat... Nammis
Mammasin Skrevet 21. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 21. mai 2008 Så spennende det skal jeg forsøke neste gang. Men jeg tenkte bare steke den medhvitløk eller noe til meg selv idag, har aldri laget det før, så trenger noen tips til hvordan den blir ekstra god:-)
Karine *på tjukka!! ;) Skrevet 21. mai 2008 #4 Skrevet 21. mai 2008 hmm. der har jeg ikke stort å bidra med, men si ifra om hvordan det blir Har bare smakt spinat o lasagnen til svigers
mammamammamammamor Skrevet 21. mai 2008 #5 Skrevet 21. mai 2008 pleier å ha i pølsegratengn min, eller lage spinatsuppe m egg i mmmmmmm
Gjest sug lut laserfnask Skrevet 21. mai 2008 #6 Skrevet 21. mai 2008 Bland frossen spinat direkte i potetmos og i supper. Eller damp ferks spinat i smør med løk, salt og pepper.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå