studdis Skrevet 21. mai 2008 #1 Skrevet 21. mai 2008 Jeg har en litt ustabil syklus på mellom 30 og 33 dager, men aldri mer. Nå er jeg på dag 34. I går ettermiddag tok jeg en Cb test som var negativ. Testet igjen når jeg våknet. Etter to min. så syntes jeg at jeg kunne skimte en strek - men så forsvant den igjen. Er mulig at det er en liten skygge der nå.... Men dersom jeg er gravid så burde jo testen ha vært sterk positiv nå når jeg er over IKM. Har hatt sånn kjemisk positiv før - og da var testen svak positiv før IKM, men så kom tr likevel når den skulle. Ble litt frustrert her. Jeg har følt på meg at tr skulle komme når som helst, men nå er plutselig alle tegn på tr borte. Har heller ikke tegn på graviditet... Egentlig så passer det dårlig om jeg er gravid nå, for da får vi baby midt i eksamenstiden min. Vi hadde akkurat bestemt oss for å vente noen mnd. med prøvingen. Så tro det eller ei, så går jeg nå med blandede følelser og vet ikke helt hvilket resultat jeg håper mest på.
gritha87 Skrevet 21. mai 2008 #2 Skrevet 21. mai 2008 skjønner deg veldig godt... jeg og typen har prøvd i et år å bli gravide, men i april så fant vi ut at vi ville la være å prøve en stund for vi ville på en tur i februar neste år... så da slutta vi liksom å prøve da, men ikke noe beskyttelse.. men nå skjønner jeg ingenting for mensen er 3 uker forsinket i morgen og alle tester jeg tar er negative... skikkelig frustrerende for vet ikke egentlig hva jeg håper på... jeg har lyst på en baby, men samtidig så har vi allerede betalt 16000 for den turen og jeg har kjempelyst til å dra... men nå produserer jeg sent hcg uansett da, vært gravid 2 ganger og tester var negative til ca 2 uker etter ikm... (endte i sa) men denne gangen skal visst ikke kroppen fortelle meg noen ting... hehe... ikke mye tegn på graviditet jeg heller, ikke som de andre gangene ihvertfall... det eneste jeg merker er at jeg er litt ekstra trøtt og at jeg tisser kanskje litt mer enn vanlig... og i løpet av den siste uka så er brystene blitt litt ekstra følsomme... men vet ikke om jeg bare innbiller meg det eller ikke... hehe...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå