Anonym bruker Skrevet 21. mai 2008 #1 Skrevet 21. mai 2008 Bare nysgjerrig... Jeg har dessverre ikke hund!
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2008 #2 Skrevet 21. mai 2008 Har 2 - Boxer - Goldenlabratiner (blanding) Far: Labrador Mor: 50% Labrador, 25% Golden retriver og 25% Dalamantiner
EierIkkeFantasi Skrevet 21. mai 2008 #3 Skrevet 21. mai 2008 jupp, blanding av chowchow,bordercollie gutt =)
Gjest Skrevet 21. mai 2008 #4 Skrevet 21. mai 2008 Jeg har heller ikke hund for øyeblikket, men har mer eller mindre vokst opp med hunder. Akkurat nå er jeg stemamma til en gammel, sær og hengiven katt =) Den første hunden familien min hadde etter at jeg ble født var Rico - en grosse swaitze sennen (?), en sveitsisk gjeterhund. En kjempeflott hund og rasen er super =) Så fikk jeg Nala i bursdagsgave da jeg var 11-12 år. Hun var blanding av Rotwheiler og Golden Retriever. En herlig hund som måtte bøte med livet så alt for tidlig.. *savne* Nå har mamma og stefaren min to hunder av samme rase - petit basset griffon venden. Palma er bare råkul. Hun har punkersveis, er rolig og bedagelig, så snill som dagen er lang og hun elsker å gå tur =) Torry er nevøen til Palma og en skikkelig rakker. Han er bare valp ennå og elsker å leke. Du ser det lyser faenskap ut av øynene hans på lang avstand =P Men så slår han om på humøret hvis du bare løfter han opp på fanget. Da lyser det "elsk meg, for jeg elsker deg" av hele han =)
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2008 #7 Skrevet 21. mai 2008 Jeg har en Whippet gutt på 5 år. Mistet for en stund siden min Boxer tispe, hun ble 9 år. Hadde jeg hatt ork og tid til det skulle jeg ha fått meg en ny Boxer, de er de mest fantastisk gode hundene.
Sirkeline og Emma vil adoptere Skrevet 21. mai 2008 #8 Skrevet 21. mai 2008 Vi har adopter vår nydelige gutt på 6 år. han er en korthåret bischon havanise!
Laybik Skrevet 21. mai 2008 #9 Skrevet 21. mai 2008 Jeg hadde en toypuddel-tispe, men hun døde i høst, 12,5år gammel...
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2008 #10 Skrevet 21. mai 2008 Vi har en Rhodesian Ridgeback, eller Afrikansk Løvehund som den kalles for på Norsk..
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2008 #11 Skrevet 21. mai 2008 Jeg har også en rhodesian ridgeback (tispe) og en "eventyrblanding" (groenendael/collie/golden retriever/newfoundlender/ogetellerannettil) (tispe).
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2008 #12 Skrevet 21. mai 2008 Stilig at det er flere med RR her, er jo en skjelden rase i Norge...
LinnisR83 Skrevet 21. mai 2008 #17 Skrevet 21. mai 2008 Har hatt Leonberger Blandingsrase Dalmatiner Og nå har jeg en nyyydelig Beagle tispe på 11mnd www.123hjemmeside.no/luna08 Se så søt hun er....
KinemorTil3 Skrevet 21. mai 2008 #18 Skrevet 21. mai 2008 hunden min er blanding mellom collie og rottwailer. også har han en besteforeldre som er labrador. egentlig ligner han mest på labrador med rottwailerfargene. han er kjempefin, stor og kraftig, ca 60kg+. ungene elsker han, og han elsker dem.
1 gutt nov-08+2 små august-11 Skrevet 21. mai 2008 #19 Skrevet 21. mai 2008 rottweiler her. 2 år gammel tispe;)
Nætte;mortil2 Skrevet 21. mai 2008 #20 Skrevet 21. mai 2008 Berner sennen hannhund! 2,5 år og verdens herligste hund, og en fantastisk familiehund.. =)
Eve Dallas Skrevet 21. mai 2008 #21 Skrevet 21. mai 2008 Vi har en Riesenschnauser. Har også hatt en Bullmastiff.
hit og dit Skrevet 21. mai 2008 #23 Skrevet 21. mai 2008 Har no beagel Har hatt flatcoated retriver, og vert borti litt golden retriver, buhund og New Foundlender. Sistnevnte er favorittrasen
juni08&mars10 Skrevet 21. mai 2008 #24 Skrevet 21. mai 2008 Har en Boxer og en Chihuahua. artig kombinasjon:)
trompet (fødeklar) Skrevet 21. mai 2008 #25 Skrevet 21. mai 2008 Har 4 Boston Terriere. En hann(10 mnd), tispe 4 år,snart to år og snart ett år. Og et beist av en engelsk bulldog tispe 1 år.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå