Gå til innhold

Har du hund? Hvilken rase?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bare nysgjerrig... Jeg har dessverre ikke hund!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har 2

- Boxer

- Goldenlabratiner (blanding) Far: Labrador Mor: 50% Labrador, 25% Golden retriver og 25% Dalamantiner

Skrevet

jupp, blanding av chowchow,bordercollie gutt =)

Skrevet

Jeg har heller ikke hund for øyeblikket, men har mer eller mindre vokst opp med hunder. Akkurat nå er jeg stemamma til en gammel, sær og hengiven katt =)

Den første hunden familien min hadde etter at jeg ble født var Rico - en grosse swaitze sennen (?), en sveitsisk gjeterhund. En kjempeflott hund og rasen er super =)

Så fikk jeg Nala i bursdagsgave da jeg var 11-12 år. Hun var blanding av Rotwheiler og Golden Retriever. En herlig hund som måtte bøte med livet så alt for tidlig.. *savne*

Nå har mamma og stefaren min to hunder av samme rase - petit basset griffon venden. Palma er bare råkul. Hun har punkersveis, er rolig og bedagelig, så snill som dagen er lang og hun elsker å gå tur =) Torry er nevøen til Palma og en skikkelig rakker. Han er bare valp ennå og elsker å leke. Du ser det lyser faenskap ut av øynene hans på lang avstand =P Men så slår han om på humøret hvis du bare løfter han opp på fanget. Da lyser det "elsk meg, for jeg elsker deg" av hele han =)

Gjest Nordavind fra sør
Skrevet

Vi har en mops:) Klovnen vår:)

Skrevet

Jack Russel Terrier tispe :-)

Skrevet

Jeg har en Whippet gutt på 5 år.

Mistet for en stund siden min Boxer tispe, hun ble 9 år.

Hadde jeg hatt ork og tid til det skulle jeg ha fått meg en ny Boxer, de er de mest fantastisk gode hundene.

Skrevet

Vi har adopter vår nydelige gutt på 6 år. han er en korthåret bischon havanise!

Skrevet

Jeg hadde en toypuddel-tispe, men hun døde i høst, 12,5år gammel...

Skrevet

Vi har en Rhodesian Ridgeback, eller Afrikansk Løvehund som den kalles for på Norsk..

Skrevet

Jeg har også en rhodesian ridgeback (tispe) og en "eventyrblanding" (groenendael/collie/golden retriever/newfoundlender/ogetellerannettil) (tispe).

Skrevet

Stilig at det er flere med RR her, er jo en skjelden rase i Norge... :)

Skrevet

En Basenji tispe :D

Skrevet

En golden retriever hann

Skrevet

Har hatt Leonberger

Blandingsrase

Dalmatiner

Og nå har jeg en nyyydelig Beagle tispe på 11mnd

www.123hjemmeside.no/luna08 Se så søt hun er....

Skrevet

hunden min er blanding mellom collie og rottwailer. også har han en besteforeldre som er labrador. egentlig ligner han mest på labrador med rottwailerfargene. han er kjempefin, stor og kraftig, ca 60kg+. ungene elsker han, og han elsker dem. :)

Skrevet

rottweiler her. 2 år gammel tispe;)

Skrevet

Berner sennen hannhund! 2,5 år og verdens herligste hund, og en fantastisk familiehund.. =)

Skrevet

Vi har en Riesenschnauser.

Har også hatt en Bullmastiff.

Skrevet

Har no beagel

Har hatt flatcoated retriver, og vert borti litt golden retriver, buhund og New Foundlender. Sistnevnte er favorittrasen

Skrevet

Har en Boxer og en Chihuahua. artig kombinasjon:)

Skrevet

Har 4 Boston Terriere.

En hann(10 mnd), tispe 4 år,snart to år og snart ett år.

Og et beist av en engelsk bulldog tispe 1 år.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...