Tingenes Herre Skrevet 21. mai 2008 #1 Skrevet 21. mai 2008 Har tatt en veldig positiv billigtest i dag, og mensen er fortsatt ikke kommet. Kjenner jeg blir helt skjelven. Jeg orker ikke å vente mere, jeg vil bare vite det; om jeg er eller ikke! Håper legen kan gi meg svar. Ønsk meg lykke til....
Giinaღ Skrevet 21. mai 2008 #2 Skrevet 21. mai 2008 åhhh grattis!!!!!!! Du kan trygt stole på billigtestene. De skal visst være like gode som andre tester, så du er helt sikkert gravid Forresten så testet jeg selv positivt med billigtest for to dager siden. Gikk selvfølgelig på apoteket rett etterpå for å bekrefte med en cb-test....
Tingenes Herre Skrevet 21. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 21. mai 2008 Fikk ikke legetime før fredag 9.45, så jeg må nok bare smøre meg med tålmodighet, ja. Kommer nok til å svi av en del billigtester før den tid har jeg på følelsen av. Lurer også på om jeg skal kjøpe en digital bare for å bli enda sikrere... Jeg blir SPRØØØØØØØ
Lala & Po Skrevet 21. mai 2008 #4 Skrevet 21. mai 2008 Gratulerer så mye!!!! Det høres ut som det har klaffet for dere Selv sitter jeg og venter på tr. IKM skal være i morgen tror jeg (litt ustabil syklus) og tok en test i dag som var negativ Ble veldig skuffet selv om det bare er første pp. Rart hvor opptatt man blir av at det skal klaffe. Har mensmurringer hele tiden så tr er nok på vei.... Lykke til på legetimen. Du er nok gravid. Billigstrimlene skal være sikre de også.
Dotten Skrevet 21. mai 2008 #5 Skrevet 21. mai 2008 Gratulerer så masse og lykke til. En positiv test er en positiv test vet du He, he.
Tingenes Herre Skrevet 21. mai 2008 Forfatter #6 Skrevet 21. mai 2008 Jeg har hatt murringer i en uke nå, har hele tiden trodd at mensen skulle komme, selv om jeg vanligvis aldri får vondt før samme dag som tr kommer... Tok akkurat en vanlig cb jeg hadde liggende og streken kom opp med det samme. Jeg er visst gravid. Nå må det bare synke inn....og så må jeg finne ut hvordan jeg skal fortelle det til kjæresten! :-D
Tingenes Herre Skrevet 21. mai 2008 Forfatter #7 Skrevet 21. mai 2008 Ja da har jeg tatt en cb digital, og der står det gravid. Så nå er jeg slett ikke i tvil lenger! Jeg tror jeg tør å slippe jubelen løs.....selv om jeg er veldig nervøs og litt redd også. Så mange tanker i hodet, selv om jeg vet at det vil gå bra. JEG ER GRAVIIIIIIIIIID!!!!!! Lykke til videre til dere som prøver, ønsker at dere alle skal treffe jackpot snart!
Randis Skrevet 21. mai 2008 #8 Skrevet 21. mai 2008 Lykke til Odontina. Gratulerer så mye med knøtt i magen din.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå