Gå til innhold

Dagens Tema: Selvbruningskrem...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Såh... igår kveld etter å ha dusja og tatt bodyscrub tenkte jeg at jeg skulle prøve selvbruningskremen jeg fikk i bursdagsgave for ikke så lenge siden..

det skulle bli en lys og gyllen farge...så hvis det blir misslykka så syns det ikke så godt.. hehe... smørte på og tenkte at dette blir bra...

men så er det lukten da.. det lukter veldig sært av selvbruningskrem.. er det fler enn meg som syns det ? lukter veldig funky syns jeg...

idag når jeg stod opp og så meg i speilet så ser det ut som jeg har på meg en brun genser... og det fins ikke jenvt...

er det noen som er drevne på dette og kan fortelle meg åssen jeg skal få det jevnt ? for hvis man får til det så blir det jo en pen farge mener jeg.. og det er fint for sånne som meg som er rødhåra og aldri blir brun. bare brent...

og hvilket merke er best ? den jeg prøvde igår er kjøpt på body shop..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette er en av grunnnene til at jeg aldri tørr og prøve selvbruningskrem=)

Har sett andre som har fått det så ugjevnt,så jeg tørr ikke prøve,hihi...

Skrevet

Hvis du er veldig lys i huden fra før av , så bille jeg satset på en selvbruningskrem som "bruner" over tid. Dvs at den er mer som en bodylotion, bare at den gir sterkere og sterkere farge, Lurer på om dove har en slik.

Den fra bodyshop syntes jeg er bra. Du kan godt blande den med vanlig bodylotion i starten, for at ikke fargen skal bli så hard (overgang). Legg ett TYNT lag slik at selvbruningskremen får trekt ordentlig inn i huden.

Anbefaler også å spise betakaroten. En pille om dagen gjør deg brunere i solen. Tror den gjør noe mer fargestoffet / pigmentene i huden, slik at du blir fortere brun. Jeg har merket STOR forskjell! :)

Skrevet

betakaroten... hvor får man kjøpt det hen da ? er det dyrt ?

Skrevet

dove harb to forskjelligfe.. jeg er lys i huden brukte først den for lysest hud så den for mørkere når jeg hadde fått litt farge, noen ganger ble det litt ujevnt men det jevnet seg fort ut..

Skrevet

Vet de har sånne tabletter på helsekosten ihvertfall:)

men jeg synes de selvbruningskremene gjør at man ser gul ut jeg da, og ikke brun eller gyllen.. Hm.. MEN jeg har prøvd den Dove sin, tok litt mye på første gangen, det skal bare være et tynt lag, som smæres godt inn.. Ikke lett det der.

Skrevet

Hvis du har lys og ønsker en jevn farge over hele kroppen vil jeg anbefale body lotion med selvbruning i. Nutri Bronze fra Loreal har ikke så sterk lukt og gir en fin farge. Finnes i både mørk og lys hud versjon... Gir ørlite glitter i huden og blir veldig fin.

Jeg har selv lys hud og ble anbefalt den på BIM ifjor. Brukte den for lyd hud og hadde fine brune bein lenge. Bruker kun på beina jeg da, blir aldri brun der...

Skrevet

ok.. da skal jeg prøve den fra loreal. :) takk for tips :)

legga mine er også kritthvite.. ser ut som jeg har gips... hahaha...

noen som vil skrive på gipsen min ? :) hehehe..

Skrevet

Lacôme, Clarins og Dior har flere veldig gode selvbruningskremer.. Spør på parfymeriet ditt, så får du masse tipg og råd...

Om du ikke har lyst til å bruke så mye penger på det så har Dove en som er veldig ålreit. Det er fuktighetskrem med selvbruning. Smør tynt og bruk en fuktig klut i overganger ved øyebryn, hårfeste, rundt tær osv...

Vask hendene etter bruk, men få gjerne litt hjelp til overgangen fra armen til hånden så du ikke får et "skille" der du vasker deg...

Dove har en som er fra lys til normal hud, og en fra normal til mørk hud. Velg den som passer best for deg.

Jeg bruker den som er for normal til mørk hud på leggene nå for å få litt farge. Etter et par påføringer er jeg sommerbrun på leggene :)

Skrevet

Hvis du skal ha en god bodylotion med litt selvbruning i, så anbefaler jeg Sun Kissed fra Aco. Den kjøper du på apoteket. Jeg har aldri fått flekker av den, bruker den en morgen og en kveld, og da har jeg fin farge dagen etter!

Skrevet

Dove summerglow bodylotion er helt genial, anbefales. Du blir gradvis brun og den koster ikke skjorta :=)

Skrevet

Bland med bodylotion. Tror forresten Body shop har en selvbruningskrem for lys og en for mørk farge. Bedre med lys farge og heller smøre flere ganger, blir jevnere.

Skrevet

Blir alltid fornøyd med Dior :-)

Av sånne fuktighetskremer med farge, så er jeg fornøyd med Garnier. Litt lukt, men egentlig ikke så ille i forhold til de fleste andre.

Skrevet

Selbruningsspray fra Garniere ble best i test i Norsk Ukeblad. Jeg bruker den og er veldig fornøyd. Lukter også greit.

De Betakaroten-pillene har jeg prøvd. De funket overhodet ikke og jeg ble ikke helt god i magen av de heller.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...