Piipii Skrevet 21. mai 2008 #1 Skrevet 21. mai 2008 Er det noen jeg kan spise, drikke eller noe man kan ta for og ikke være så oppblåst i magen Føler meg som en ballong om dagen, skjønner ikke hvorfor jeg er det. Har vært det en god stund nå, og det er utrolig slitsomt.
SkravleFruen Skrevet 21. mai 2008 #2 Skrevet 21. mai 2008 Det høres ut som om du trenger deg en rens Jeg anbefaler Bio drain. Den tar virkelig tak i alle avfallstoffene i kroppen, og skiller dem ut via hud, hår og tarmsystem Tror nok det burde gjøre susen på en oppblåst mage. Tenk også igjennom det du spiser + mosjon. Unngå lakserende matvarer (sviske, druer, rosiner, kål, erter, drops, tyggis o.l) Drikk masse vann. Kaffe og koffeinrik væske (brus o.l) kan få magen til å bli oppblåst.
SkravleFruen Skrevet 21. mai 2008 #3 Skrevet 21. mai 2008 ... kutt ned på rødt kjøtt (spis mer fisk/fugl) og få i deg rikelig med fiber
Piipii Skrevet 21. mai 2008 Forfatter #4 Skrevet 21. mai 2008 Har liksom ikke endret noe i kosthodet mitt syns jeg. Og det du nevner jeg ikke burde spise spiser jeg sjeldent, og jeg trener jo hver dag:( Lurer litt på om det kan komme av minipillen, går det ann? Syns liksom det har blitt værre etter at jeg begynte på de. Hvordan fungerer en sånn kur, og kan jeg ta den når jeg ammer, og vet du hvor mye den koster sånn ca?
SkravleFruen Skrevet 21. mai 2008 #5 Skrevet 21. mai 2008 Nei, du kan nok ikke bruke rensekur mens du ammer, fordi avfallsstoffene kan gå over i morsmelken (på samme måte som ved slanking!). Koster rundt 4-500 kroner. Mulig det er minipillen, men jeg har ikke hørt om det tidligere. Sørg også for å spise jevnt. Regelmessige (gjerne hyppige og små) måltider. Om du får magevondt, problemer med avføring osv, så bør du ta kontakt med lege, i tilfelle det er bakterier eller virus. Du kan google: "Irritabel (tykk)tarm", så kanskje du finner noen flere tips! Håper det går over.. for det er utrolig plagsomt (slet med giardia en stund.. da skal jeg love deg luft i magen var noe jeg ble godt kjent med...!)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå