Meg + 2 prinsesser Skrevet 21. mai 2008 #1 Skrevet 21. mai 2008 Hihi;) Vi skal leie en hytte i Sverige i en uke. Nå fikk jeg mail, og der stod det: Her er kontonummeret dere kan betale inn på NU! Skal vi betale hele beløpet nå, også skal vi ikke dit før i førsten av juli? Jeg har jo fader ikke 4000 kroner her og nå da, hrmp! Er det vanlig å betale alt over en måned på forskudd?
SkravleFruen Skrevet 21. mai 2008 #2 Skrevet 21. mai 2008 Kan du ikke betale med visa, eller noe da? (på kreditt) Da har du jo 45 dagers betalingsutsettelse (uten renter eller omkostninger), og samtidig er du forsikret ved at dersom det skulle vise seg å være svindel, så slipper du å betale.
Meg + 2 prinsesser Skrevet 21. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 21. mai 2008 Du er neimen ikke dum heller ;-) Aldri leid hytte å greier jeg, hehe.. Men vi skal reise med et annet par, de har heller ikke penger her og nå.. Jeg tror ikke jeg vil legge ut heller akkurat.. Eller kanskje jeg får gjøre det..
SkravleFruen Skrevet 21. mai 2008 #4 Skrevet 21. mai 2008 Hihi.. jeg smeller til innimellom ser du... tok meg i ett bra øyebilkk der ) Håper det ordner seg for dere da Høres deilig ut med hytte i Sverige
Meg + 2 prinsesser Skrevet 21. mai 2008 Forfatter #5 Skrevet 21. mai 2008 Hihi:-) Ordner seg helt sikkert, jeg hadde bare ikke regna med at vi måtte ut med hele beløpet sånn med en gang, men kanskje et depositum på feks halvparten. Men der har du meg Jaa, det blir sikkert helt supert! )
Bring_it_on!!:)) Skrevet 21. mai 2008 #6 Skrevet 21. mai 2008 Det er nok vanlig og måtte ut med hele beløpet akkurat som ved syden og hotell bestillinger.. =)
Bring_it_on!!:)) Skrevet 21. mai 2008 #7 Skrevet 21. mai 2008 Men den løsningen med visa var jo en bra løsning.. hehe.. Som ihvertfall ikke jeg hadde tenkt på.., men nå har jeg heller ikke mastercard.. hehe.. =)
Meg + 2 prinsesser Skrevet 21. mai 2008 Forfatter #8 Skrevet 21. mai 2008 Ja, det er sikkert vanlig;) har aldri bestillt sydentur før heller jeg, hehehe. Jeg har et gullvisa jeg kan bruke, men det er så kjedelig om jeg feks ikke får penger av de andre som også skal dra, også blir det renter osv:-S Sendte de en mail jeg, om vi har en tidsfrist på oss.. Hadde vært greit å betalt et depositum først ihvertfall, frem til jeg får lønn;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå