Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Oppdaget igår at jeg hadde EL-slim, så da fikk jeg mannen til sengs, he he.

Hva tror dere sjansene er for at det kan klaffe? Jeg har pcos, men de gangene jeg har hatt skikkelig EL-slim, så har mensen kommet etterpå. Så da satser jeg på at jeg har hatt en eggløsning, med egg som har sluppet og det hele. Er på syklusdag 27 nå.

Så når blir da min IKM? Er det ikke 12-14 dager? Det vil vel si at jeg kan teste meg 3 juni (tirsdag om 14 dager)?

Noen fler som skal teste på den tiden?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, regner med å teste/eller få tr rundt den tiden, 5.juni +/- en dag. Har sykluser på 30-32 dager. 6 pp. nå.....hadde blitt såååå glad vis den satt nå!:-) får så mangen negative tanker av og til - når det ikke har klaffet til nå, hvorfor skulle det klaffe nå da?? men jo lengre en prøver, desto større blir jo sjansenfor å lykkes. prøvd lenge dere?

Men du....hvordan ser du forskjell på el.slim og vanlig utflod??

Veldig lykke til til alle oss som står på for befolkningsøkningen:-)

Skrevet

Må kjenne for å vite forskjell jeg... EL-slim er blankt (som eggehvite) og kan trekkes ut i tråder på flere cm om du tar litt mellom tommel og pekefinger og drar det ut. Du kan lese mer om utflod og el-slim gjennom syklusen på http://www.pernille.no :-)

Vi er egentlig ikke "prøvere", mer sånn "skjer det så skjer det"... Vi driver og skal pusse opp hus, og samboeren min har gått fra å ikke være klar for barn, til å være "snart klar" og nå har han ikke hoppet av i svingen på en stund. Raringen...

Har ikke brukt prevensjon på ett år, men forrige syklus var 185 dager, så hos meg er ikke sannsynligheten for å bli gravid så veldig stor. Det er vel ca 20-30% sjanse for å bli gravid ved hver eggløsning, men den sannsynligheten øker nok ikke med tiden... :-( Likevel blir jo de fleste par der kvinnen har normal syklus og mannen normal sperm gravide i løpet av ett år, og det er jo godt å vite! Forstår at du føler det er håpløst og at du har slike tanker... Godt vi har BIM for å få ut litt tanker og følelser! :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...