påhanigjen79 Skrevet 21. mai 2008 #1 Skrevet 21. mai 2008 hei... ang praksisen din, er det skolen din som sir at du e 100% student el? måtte du ha bekreftelse fra dem å gi det te nav da..sånn at far får ta permisjon?
Puselure Skrevet 21. mai 2008 #2 Skrevet 21. mai 2008 Hei. Jeg pratet med praksiskonsulenten på skolen og hun sa at praksisen er tilsvarende 100% studie. Jeg går videreutdanning i psykiatri og skal da i psykiatrisk praksis. Vi har 4 dager i praksis og 1 studiedag i uken, samme som vi hadde på grunnutdanningen i sykepleie. Jeg tenker at hvis nav etterspør dette så får skolen skrive en bekreftelse på dette;) Håper virkelig at det ordner seg for deg:)
påhanigjen79 Skrevet 21. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 21. mai 2008 vi har å 4 daga praksis og en dag studiedag i 10 uker..må prøve å ringe skolen igjen i mårra..håpe at det går :/ kordan skole e det du går...alltså kor?
Puselure Skrevet 22. mai 2008 #4 Skrevet 22. mai 2008 Jeg går på Høgskolen i Nord-Trøndelag, tar deltidsutdanningen ved Namsos. Be om å få snakke med studielederen eller den personen som er ansvarlig for praksien og hør om de ser på praksis som fulltid eller deltidsstudium. For meg så høres det ut som det er fulltid da.... Det er akkurat det samme antall dager i uken som da jeg tok grunnutdanningen min fulltid:) Hvis ikke så må jo praksisen forlenges og at en har færre dager pr uke! Håper det ordner seg for deg:) Lykke til:D
påhanigjen79 Skrevet 22. mai 2008 Forfatter #5 Skrevet 22. mai 2008 hei hei.. tenkt eat æ bare sku si at æ prata me høgskolen i dag, de sa at man blei beregnet som 100% student i praksis perioden...herregud kor digg da e det bare å kontakte nav å høre ka dem har å si da...plan e no at han ska ta gradert permisjon...med tanke på lånekassen og engangss. gu kor digg, en ting mindre å bekymre seg over
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå