Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei...

ang praksisen din, er det skolen din som sir at du e 100% student el? måtte du ha bekreftelse fra dem å gi det te nav da..sånn at far får ta permisjon?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei.

Jeg pratet med praksiskonsulenten på skolen og hun sa at praksisen er tilsvarende 100% studie. Jeg går videreutdanning i psykiatri og skal da i psykiatrisk praksis. Vi har 4 dager i praksis og 1 studiedag i uken, samme som vi hadde på grunnutdanningen i sykepleie.

Jeg tenker at hvis nav etterspør dette så får skolen skrive en bekreftelse på dette;)

Håper virkelig at det ordner seg for deg:)

Skrevet

vi har å 4 daga praksis og en dag studiedag i 10 uker..må prøve å ringe skolen igjen i mårra..håpe at det går :/

kordan skole e det du går...alltså kor?

Skrevet

Jeg går på Høgskolen i Nord-Trøndelag, tar deltidsutdanningen ved Namsos.

Be om å få snakke med studielederen eller den personen som er ansvarlig for praksien og hør om de ser på praksis som fulltid eller deltidsstudium. For meg så høres det ut som det er fulltid da....;) Det er akkurat det samme antall dager i uken som da jeg tok grunnutdanningen min fulltid:) Hvis ikke så må jo praksisen forlenges og at en har færre dager pr uke!

Håper det ordner seg for deg:) Lykke til:D

Skrevet

hei hei..

tenkt eat æ bare sku si at æ prata me høgskolen i dag, de sa at man blei beregnet som 100% student i praksis perioden...herregud kor digg :)

da e det bare å kontakte nav å høre ka dem har å si da...plan e no at han ska ta gradert permisjon...med tanke på lånekassen og engangss.

gu kor digg, en ting mindre å bekymre seg over :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...