mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 21. mai 2008 #1 Skrevet 21. mai 2008 Og jeg har en bekymring mindre, nå kan jeg telle dager i steden for..... 8 dager i dag:o))
Gjest Skrevet 21. mai 2008 #2 Skrevet 21. mai 2008 ja,nå kan du pakke kofferten å bare gleeeede deg ;o) Skjønte jo at di avblåste streiken siden du skulle på ferie.Skulle bare mangle også.
Attpåklatten :-)™ Skrevet 21. mai 2008 #3 Skrevet 21. mai 2008 Den hadde jo aldri vart så lenge, og det var jo litt spennende da;-DD Så klart du skal på tur!!
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 21. mai 2008 Forfatter #4 Skrevet 21. mai 2008 Og de har streiket lenger enn dette før:o)) Men denne gangen var det litt feil grunnlag synes jeg da:o)) Godt de kom på bedre tanker.....Var jo noen som tapte litt penger på dette kan man si. Flyselskapene tapte jo flere mill. om dagen:o( Hadde jeg tapt flere mill. om dagen (noe som aldri kommer til å skje) da ville jeg nok blitt ganske så forbanna jeg også.....
Reveenka Skrevet 21. mai 2008 #5 Skrevet 21. mai 2008 En bekymring mindre! Snart FERIE!!! for deg c",) Vi andre får bare fortsette med dagens dont!
Gjest Skrevet 21. mai 2008 #6 Skrevet 21. mai 2008 Penger er roten til alt vondt. Men tenk,nå blir det ferie uansett på deg ;o) HELDIGE DU!!!!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå